Ik vroeg mij af wie hier ervaring mee heeft. Afgelopen zondag de haren van een vriendin geverfd, maar beide handschoenen waren gescheurd waardoor ik dus nu nog met zwarte nagels loop! Het ziet er niet uit.. Iemand tips om de verf er af te halen? Dus echt afhalen, nagellak ed heb ik uiteraard al op gedaan om het te verbloemen, maar ik ben niet echt een 'type' voor nagellak op mijn vingernagels!
Nagellak remover wil nog wel eens helpen.. dus ipv er op, alles eraf halen.. Succes en hoop dat het lukt!
Ik vrees dat het eruit moet groeien Haarverf trekt in je nagels, daar helpt nagelak remover niet bij lijkt mij.
Nagellak remover helpt niet! Al een aantal keer geprobeerd! @ Bloem: Vrees idd dat het er uit moet groeien! Grrrr!
Tip van mijn oma; punt van een handdoek nat maken met lauw water, beetje afwasmiddel erop en een beetje sigarettenas. poetsen en klaar! Werkt als een tierelier als ik weer een klodder op mn voorhoofd heb
op mijn huid haal ik het altijd met wat oude parfum (niet zo lekker ruikende ) er af.. maar of het ook op nagels werkt
Ik heb dit standaard als ik m'n haar heb geverfd (het zit ook altijd op de muren in de badkamer, op m'n voorhoofd, op m'n armen, maar daar krijg je het gelukkig iets makkelijker vanaf ), en ik krijg het er ook echt niet af.. Na 3 weken is het meestal wel weer weg!
Weet je ook of het ook op je nagels werkt? Als dat zo is ga ik m'n vriend aanmoedigen om te roken in plaats van dat ik er over zeur!
op je nagels werkt die as niet. de verf gaat in de hoornlaag van je nagels zitten nen moet er dus afslijten.
Bedankt voor de reacties! As heb ik idd vaker gehoord van op de huid, maar idd op nagels werkt het dus hier ook niet... Nja, nu lijkt het of ik een zware shagroker heb, met tussen elke vinger een shaggie!
Ben kapster geweest en als het in je nagels zit moet het er echt uitslijten/groeien. Als het een niet al te donkere kleur is slijt het vrij snel weg. Is het een donkere kleur moet je ff geduld hebben. Succes ermee.
Het moet er idd uitgroeien het gaat met geen mogelijkheid ervanaf. Ben ook zelf 6 jaar kapster geweest maar helaas er is geen middel voor.