Help, herfstmode

Discussie in 'De lounge' gestart door julia80, 19 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.450
    2.261
    113
    Ik ben een half jaar geleden bevallen en inmiddels wel weer redelijk op mijn normale gewicht. Ik ben op zoek naar nieuwe kleren Maar ik hou niet van shoppen en ben ook niet bekend met de laatste mode. Ik wil er wel graag leuk bij lopen maar weet gewoon echt niet zo goed wat te kopen. Ik werk vanuit huis dus dat helpt niet heel erg mee maar is dus ook wel weer een voordeel. Als ik ga googlen op Wat is de herfst mode van dit jaar dan krijg ik allemaal echte Fashion Trends maar ik zoek meer iets mainstream.
    Het moet wel ook praktisch zijn met een baby thuis maar wel iets wat er leuk en verzorgd uitziet. Ik heb een blanke huid met bruin haar. Ik ben 65 kg bij 1,70 cm en heb een peer figuur.
    Wie heeft wat ideeën voor me? Heel erg bedankt!!
     
  2. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    Kijk eens op de site van Norah. Leuke vlotte kleding die niet te prijzig is en kwaliteit is goed. Pasvorm is ook goed. En hun collectie wisselt continu. https://www.norah.eu/
     
  3. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.450
    2.261
    113
    Bedankt voor de tip! Ziet er inderdaad leuk uit maar ook daar weet ik gewoon niet zo goed waar ik zal beginnen. Klinkt stom maar ik weet gewoon niet van de kledingstukken wat nou in de mode is en wat niet
     
  4. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.345
    113
    Doe vooral waar jij je comfortabel in voelt. Ik vind een vrouwelijke sweater altijd prettig met de kinderen, of een blouse met een vest, strakke jeans en sneakers of lage laarsjes.

    Waar ik graag shop is:
    - maison scotch
    - vanilia
    - gstar
    - zusss heeft fijne vesten die je weer over een shirtje of blouse kunt dragen

    Is het mode? Geen idee! Maar misschien heb je hier iets aan.
     
  5. Villa Kakelbont

    Villa Kakelbont Bekend lid

    13 okt 2020
    887
    1.485
    93
    Vrouw
    Ik ben een jaar of 10 geleden met kopen wat in de mode is. Ik koop alleen nog wat ik mooi vind en wat mij goed staat. Da kan het nooit verkeerd gaan. Kijk wat jij mooi vindt en welke kleuren en modellen bij jouw passen. Dikke kans dat je dan ook over 2 jaar er nog van geniet!
     
    Syane vindt dit leuk.
  6. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.425
    935
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Wat nu in de mode is zijn puffer jackets, Chelsea / chunky boots (lichte variant zie je vooral veel terugkomen). Voor de rest denk ik dat je met knitted items + jeans ( geen skinny) altijd wel goed zit. Online shoppen doe ik graag op Otrium, NA-KD.
     
    julia80 vindt dit leuk.
  7. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Via wehkamp?
    Merken als only, vila, vero moda zijn goed betaalbaar..
    zorg dat je altijd een paar goedzittende lekkere jeans hebt. Dit is een basic artikel waar je goed
    mee kunt combineren.
    Leuke sweater of blousje erop! Een leuke zwarte simpele coltrui is ook altijd leuk op een jeans.. met sieraden maak je het dan “af”
    Daarnaast zie je nu veel van die lange wollen jurken met col.. is ook vrij basic.. erg comfortabel, leuk eventueel met een leatherlook legging en een riem en leuke laars..
    simpel, comfortabel en ook leuk!
     
    julia80 vindt dit leuk.
  8. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    Het zijn nieuwe collecties dus het is in de mode. Ik zou kijken naar wat je mooi en leuk vind en dan wat jou goed staat. Iets wat jou bevalt en je goed staat dat blijft leuk en dus in de mode.
    Zo kijk ik er naar. :)
     
  9. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.808
    389
    83
    Ik hou van kleding en heb veel en loop er graag netjes bij. Maar mode doet me echt helemaal niets. Zoals nu idd die lichte Chelsea boots bv. Hartstikke leuk hoor maar iedereen draagt dat en dan hoeft het voor mij al niet meer.

    Ik draag graag nikkie pants. Heb ze in allerlei kleuren. Groen , donkerblauw, cognac en zwart. Sowieso houd ik van zwarte broeken. Lange laarzen in allerlei kleuren met of zonder hak. Erop kan variëren van bloesjes, truien met een aparte twist of truitje met vest. Strak of wijd. Dure merken met h&m alles door elkaar. Ik koop wat me staat. Dat is dus geen wijde mom jeans bv wat nu hip is.

    Misschien niet iets waar je wat aan hebt maar misschien een ding om over na te denken ipv krampachtig met de mode mee willen doen
     
    Syane vindt dit leuk.
  10. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.425
    935
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Erbij lopen volgens de mode heeft niks met krampachtig te maken alleen als je dat draagt terwijl het niet je smaak is. Als het wel je smaak is, is daar niks mis mee.
     
    Syane vindt dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.850
    16.878
    113
    Vrouw
    Ik vind dat ook heel lastig.. coltruien staan echt niet bij mij.. het is ook heel erg smaakgebonden en wat er bij je staat en waar je je prettig in voelt.... bij de vero moda en vila kan ik meestal wel slagen.
    Over een paar weken ga ik nog een dagje winkelen met mijn man, dus hopelijk kan ik dan mijn garderobe weer aanvullen...
    Jullie nog leuke ideeën voor kleding combineren met Dr. Martens? :)
     
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Spectre vindt dit leuk.
  13. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.450
    2.261
    113
    Bedankt voor alle tips hier kan ik zeker wat mee!! Ik ga ermee aan de slag want ik was afgelopen weekend twee nachtjes in een hotel met veel spiegels en ondanks dat ik net 9 kilo Ben afgevallen was ik niet zo blij met hoe ik erbij liep. Tijd dus voor Actie!
     
    Syane vindt dit leuk.
  14. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Heb je hiervoor nog tips?
    Ik heb nu geen enkele goede spijkerbroek meer en het zijn/waren skinny's
     
  15. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.884
    1.383
    113
    Ik heb goede ervaring met de shoeby.
    Ik kom voor een broek en ze komen met allerlei leuke dingen aan (Die ik zo op de hanger niet zou kiezen ) en ik loop met een goed gevulde tas weer naar buiten..

    Laat je gewoon eens een keer adviseren
     
    julia80 vindt dit leuk.
  16. Novi

    Novi Niet meer actief

    Nouja ik denk dat ze bedoelt dat je niet alle modetrends hoeft te volgen om er leuk uit te zien. Ik vind het ook veel mooier als iemand een eigen stijl ontwikkelt die past bij haar lichaam zonder met alle winden mee te waaien.
     
    Nellie4 en Syane vinden dit leuk.
  17. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Je kan een stylebox bestellen bij Zalando. Vooraf moet je dan wat vragen invullen, bellen ze je geloof ik en dan krijg je items thuisgestuurd op basis van wat je mooi vindt, je figuur etc. Heb er wel positieve ervaringen over gehoord. Je kan het gewoon terugsturen als er niks bij zit.
     
    julia80 en Novi vinden dit leuk.
  18. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.729
    2.510
    113
    Vrouw
    Flared met een kleine hak of juist sneaker er onder?
     
  19. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.425
    935
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik vind de jeans van Only fijn en dan vooral de modellen straight of bootcut. Flared pants heb ik ook heel wat van. Zitten super lekker heb daar zowat in geleefd vorige winter.
     

Deel Deze Pagina