ik ben toch al 19 ik denk toch dat ik in het 'algemeen' recht heb op het gene dat ik wil, inderdaad zolang dat ik nog thuis woon heeft inderdaad mijn moeder voor het zeggen dat wel
ja dat wel, maar mijn vriend is van plan om volgend jaar dichter bij mij te komen wonen en dan kan ik bij hem intrekken het zit zo ik moet nog school lopen dus kan niet bij hem intrekken hij woont in roeselare ik in balen dus eingelijk mocht ik zwanger zijn komt het toch nog een beetje redelijk goed uit
Het is waar wat ze hier zeggen, als je nog thuis woont alaan kindjes beginnen (bewust, ik weet het ben ook ong zwnager maar was wel onbewust ) kweet echt niet of het een goed idee is en zeker als je moeder je zo streng volgt of je de pil pakt... Xx.
Je bent inderdaad al 19! Dus verstandig genoeg om op je zelf te wonen of aan je moeders wensen te voldoen. Zolang jij bij iemand anders in huis woont, heb jij inprincipe geen recht van spreken over dit soort dingen. Je moet inderdaad stoppen met de pil wanneer jij wilt,maar als jou moeder geen baby in haar huis wilt moet je het gewoon veilig doen. Ik wil niet rot doen, maar ik vind het een domme zet dat je gewoon een kind wilt terwijl je moeder het daar niet mee eens is. Als je moeder het prima vond om jullie baby in huis te hebben, had ik gezegt ga ervoor ! Maar ze wilt het niet respecteer het en doe het niet achter de rug om! Je brengt jezelf, je vriend en een toekomstige baby zo alleen in de problemen. Dus test zo snel mogelijk, is hij negatief ga dan gewoon aan de pil zoals het hoort tot je op jezelf woont!
ben ik ook van plan hoor als hij negatief is neem ik gewoon mijn pil terug verder in maar ik wacht tot na de test dan ben ik toch iets of wat zekerder
Je zegt dat je al een jaar bezig bent, betekend dit ook dat je vriend al een jaar lang bij jou in de buurt zou komen wonen? Want als dat zo is, dan kan je beter wachten tot je echt samen woont.
hij is nu volop bezig met sparen, maar als deze test negatief is wacht ik echt wel tot dat hij aan mijn kanten komt wonen zodat ik bij hem kan intrekken , ik zelf vind het eigenlijk ook belangrijk om al een vaste stek te hebben
neen hij heeft vast werk, hij woont nu bijna 2 maand alleen, hij wilt eerst genoeg gespaard hebben , niet alleen om hier te komen wonen ook om te sparen ( dat is een aparte rekening) voor later ons kinneke, maar hij heeft geluk , waar dat hij werkt, hebben ze bij ons dus kan hij gewoon worden overgeplaatst
Dat scheelt wel dat dat gedaan kan worden! Hopelijk heeft hij snel alles op orde en kunnen jullie samen wonen. Laat je ons weten wat je test is? Succes
zal ik zeker doen, maandag zal ik het je weten te zeggen. we zijn volgend jaar in maart toch al 2jaar samen mag wel eens tijd worden dat we samen kunnen gaan wonen
oké ik hoop dat ik niet zwanger ben , ik laat mijn vriend op msn komen om er over te klappen maar meneer heeft meer intresse in een fuif die pas plaats vind in februari nja tof
hey dahpne, las in een andere topic van je dat je last had van maar 1 borst. ik heb precies hetzelfde en twijfel nu ook of ik zwanger ben. ben erg benieuwd ofw e het zijn...
ben ook benieuwd eigenlijk maar heb net een beetje menigsverschil gehad met mijn vriend en ben wat over mijn toeren nu
ik had hem gevraagd om op msn te komen om er het eens over te h ebben, ik ben dus van plan om zaterdag te gaan testen , maar meneer had blijkbaar meer interesse in een fuif die dat pas plaats vind in februari, dat doet mij pijn,ik zei tegen hem van het intereseert mij niet meer ik hoop dat ik negatief test, daarop begon hij te wenen en zei dat hij dat niet wou manne e
wat balen voor je zeg! misschien is hij er nog niet aan toe ofzo, of vindt hij het allemaal eng, maar goed, dan hoeft hij natuurlijk nog niet zo te doen
ik heb hem gezegd dat ik hoop dat ik negatief test en heb hem ook gezegd van hou u nog maar wat een beetje bezig met je fuif en dan krijg ik als antwoord terug " nee schat die fuif kan van pijn part ontploffen, jij en ons kindje dat misschien in je buik aan het groeie is is vele belangrijker, jullie betekenen alles voor mij!" nu ja wat moet ik er nog van denken , daarstraks was ik dolblij, nu zit ik eerder in een diepe put
nou dat is toch een lieve reactie... ik zou gewoon voor die test gaan en anders doe je het morgen toch zelf? dan heb je zekerheid!