ja het probleem is , ik heb geen geld voor een test woon nog thuis, en kan er met mijn moeder niet echt goed over praten
kan je vriend niet geld over maken of dast je wat leent van een vriendin? ze zijn niet zo heel erg duur hoor, valt best mee
geen verwijt.. maar jullie zijn aan het "proberen" voor een kindje (af en aan de pil slikken wat natuurlijk niet zo handig is als je zwanger wil worden) Je hebt geen geld voor een test, maar wil wel een kindje? hoe duur denk je dat een kindje is? wel ietjes meer dan 7 euro die je voor een test moet betalen. Ik zei al, geen verwijt, maar ik vind je verhaal erg verwarrend.
ik kan thuis wel geld vragen hoor daar niet van, maar mijn moeder wilt meestal altijd weten waarvoor dat ik het nodig heb, ik weet nu niet hoeveel een test kost
even voor de duidelijkheid, maar ik slik gewoon de pil. ik heb alleen op het moment allemaal kenmerken die kunnen wijzen op een zwangerschap. mocht het wel zo zijn dan is het kindje welkom hoor, dat is zeker weten zo. maar slik gewoon de pil en ben echt niet aan het proberen om zwanger te raken.
ik snap wel wat natasja bedoelt, als je niet een zwangerschapstest kan betalen, hoe moet dat straks dan als er wel een kindje komt.. dan wordt het wel zwaar...
mijn vriend werkt vast en heeft een speciale spaarrekening geopend voor later eventueel ons kindje dus mocht ik zwanger zijn zal het zeker en vast verwend zijn, het is gewoon zo ik zie mijn vriend alleen sweekends wegens de afstand tussen ons en hij wilt dat als ik test dat hij erbij is dus dan maakt het toch geen verschil uit
inderdaad ben eigenlijk toch wel een beetje nieuwschierig hoor maar ik ga jullie eens laten ik ga mijn bedje eens gaan opzoeken. daag
Ja zaterdag nega getest met CB, was ook 2 dagen voor NOD, had me verekend dacht 1 dag haha. Maar nog steeds een hoge temp die stijgt dus morgen weer testen
Spannend dus .hoop voor je een positieve test zaterdag Ik had al heel vrieg een positieve test maar weet niet hoe lang ik ben ben maar van 3 okt uit gegaan had een hele kleine bloeding maar dokter dacht aan innestelings bloeding. Vrijdag krijg ik echo en dan weet ik meer en hoe lang
Hahaha ja 3 nov. heb al een tijdje last van tieptypus hahah met me woorden kom ik er laaste tijd ook niet echt uit zal wel aan zwangerschap liggen denk ik 8) Ja hoor laat wel wat weten