sorry hoor meid maar wrom wilt jou vriend dat je geen test doet? dat bepaal jij toch zelf wel, jij zit met de onzekerheid en nu helemaal je overtijd bent zo'n testje kost 5 minuutjes tijd op ze hoogst en jou onzekerheid veel langer als je nu geen test doet
als je al een tijdje zwanger bent zo , je buik kan die ook vooral heel hard gespannen voelen boven de navel toe?
Ga jij nou gewoon testen man hahahaha, ik zou dta niet kunnen hoor zo lang wachten, dan had ik al mijn haar uit mijn hoofd getrokken al
Dat zou wel heel knap zijn nu al.. De eerste 12 weken zit de baby nog achter het schaambot. Als je al een buik zou zien zijn het je darmen die opzetten. Maar hou is op jezelf zo gek te maken! Doe gewoon die test dan heb je zekerheid. Wij kunnen van achter onze pc/laptops niet in je baarmoeder kijken weet je 8)
Ik snap dat je met vele vragen zit, en die kun je ook altijd stellen. Wil je alleen behoeden voor eventueel terleurstelling. Je bent er zo mee bezig. en je gaat steeds meer klachten krijgen. Ik weet niet of je ook veel op dit forum leest, maar het zou zo kunnen dat als je maar veel hetzelfde leest en bij jezelf na gaat, dat je er nog echt last van gaat krijgen. En voor je het weet je misschien zelfs schijnzwanger bent. Dit hoeft natuurlijk helemaal niet. Hoop natuurlijk voor je een positieve test a.s. weekend. Maar probeer ook wat afleiding te zoeken. liefs vlinder
ik heb nog 1 laatste vraag, ik ben al heel de week moe echt moe moe moe er komt geen einde aan kan wel heel de dag slapen, zou dat 1 van de symptomen kunnen zijn? ook vb een heel rappe hartslag met momenten en heel veel hoofdpijn
Er zijn zeer veel symptomen die kunnen duiden op een zwangerschap. Ook kan het zijn door jouw wisselend pilgebruik dat je allerlei symptomen hebt vanwege de hormonen. Dit is je ook al eerder uitgelegd. Verder lees je hier erg veel over de mogelijke symptomen. Psychisch werkt het zo, dat als je er aan denkt dat je het eigenlijk ook al kan voelen, geloven. Stress werkt ook nog eens lekker mee. Ga anders langs je huisarts. Als ik je verhaal zo eens lees, zit het me dwars dat jij in deze situatie een kind wilt. 1. je woont nog thuis, 2. je bent nog erg jong. 3. je hebt geen inkomen. 4. zit nog op school? Hoe wil je een kind laten opgroeien? waar ga je het van betalen? Als je zelf al geen geld hebt om een test te kopen, hoe wil je dan een kind onderhouden? Wat denk je wat dat kost? Wat doe je als je naar school moet? en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik heb op zich niks tegen jong moeder worden, maar weet wel waar je aan begint en kan je zelf een kind onderhouden. Heb je een stabiele relatie... Jij bent zo volwassen genoeg om sex te hebben, wees dan ook zo volwassen om op die manier te leven en je te gedragen. Waarschijnlijk zie je dit nu als een enorme aanval en ik realiseer me dat het ook zo overkomt. Ik probeer hiermee duidelijk te maken dat een kind niet zo maar iets is. Je hele leven zal er door veranderen. Het is niet alleen maar leuk. Het is een hele grote verantwoordelijkheid voor de rest van je leven. Succes, Aleida
Ik denk dat je hartstikke zwanger bent hoor! Kan toch niet anders met al die symptomen... Niet testen inderdaad hoor, als je zwanger bent, ben je dat over 4 weken ook nog wel. Lekker samen met je vriendje doen, als hij gezellig komt logeren. Elmo
ik had ook op 1 van de topics gelezen dat als je zwanger bent dat je dan een vaginale infectie kunt oplopen kan dat kloppen?
Zolang er dingen ingaan kan je inderdaad een infectie oplopen ja Blaasontsteking komt in elk geval wat vaker voor tijdens een zwangerschap.
relax ga ik zeker doen, oja een test moet je dat met ochtend urni doen of kan dat ook gewoon door de loop van de dag ?