ja dat weet ik maar sommige zeggen dat het beter gaat met ochtend urine en ja sommige zeggen eht omgekeerde anders haal ik er 2 dan ben ik zeker
vanmorgen werd ik wakker en had links in me onderbuik een raar gevoel , het was net of iemand stampte, het voelde ook gespannen aan en was zo wat gevoelenloos precies of dat ene stukje slaapte wie weet wat dit wil zeggen?
probeer nu niet overal wat achter te zoeken. alles wat je voelt ga je je afvragen wat het zou kunnen zijn. Klinkt lullig maar zo bedoel ik het niet, we weten gewoon niet wat er in jouw lijf gebeurd, en wat dingen eventueel zouden kunnen zijn.
Je moet echt rustig doen meid. Je zoekt inderdaad overal wat achter.. Negeer gewoon alles wat je voelt, en denk bij je zelf ik voel het niet. Als je straks posi test kan je weer alles gaan voelen.. Want als jij straks nega zou testen zou je het niet eens geloven met al die symptonen.. Soms denk ik ook dat ik misselijk ben, en dan zeg ik tegen mijzelf ik ben niet misselijk! En dan is het gewoon over.. Ik weet dat het moeilijk is, maar er zit niets anders op. Gewoon rustig doen en alles wat je voelt lekker negeren. Ik voel nu ook van alles, maar het kan ook komen omdat ik ongesteld moet worden, dat ontpillen en ongi worden lijken zoveel op zwangerschapskwalen dat je je zelf gek maakt. En die "zwangerschapskwalen" kunnen ook komen als je rond je eisprong zit. En jij zal echt veel last houden van het ontpillen zolang jij niet goed omgaat met je pil.. Ik zou het ook maar met je dokter bespreken, volgens mij is dit echt niet goed voor je lichaam wat jij allemaal doet. Wij kunnen jou echt geen antwoord geven op je vraag of het zwangerschaps symptonen zijn omdat: *Het ontpillen kan zijn + naderende ongi. *Aankomende eisprong. *Te graag alles willen voelen wat met zwangerschap te maken heeft. Je moet morgen gewoon echt testen, is hij negatief gewoon weer met de pil beginnen en goed slikken! En misschien over 2 weken nog 1 keer testen als de test morgen nega is.
@ RM D.. Morgen je Echo spannend he! Ben echt benieuwd .. Wou ff zeggen dat ik gister weer negatiev heb getest, en dus mijn eisprong waarschijnlijk later heb gehad. Ik zit nu of 18 DPO of 8 DPO, het is ff afwachten
Nou ik ben weer terug er was een kloppend hartje te zien was nog wel heel klein dus vanaf 3 nov moet ik rekenen ongeveer een week of 6
Je vriend en jij proberen om zwanger te raken, maar je mag geen test doen? En je slikt dan wel en dan weer niet de pil? En hoezo controleert je moeder je pil?
Ze woont nog thuis, dus dr moeder wilt nu nog geen oma worden.. En met dat niet mogen testen snap ik ook niet helemaal.
Waarschijnlijk weer zo'n persoon die wil testen hoe wij zullen reageren op vreemde verhalen... Hoe snel wij happen!
Achja, misschien is het zo maar misschien niet. Ik reageer er gewoon serieus op, al vind ik dr verhaal vaag.