Zou goed kunnen , maar ze kan/ mag nie testen omdat ze het samen met her vriend wilt doen en ze zien elkaar vandaag Dus heb je al getest en wat is de uitslag ?
volgens mij zijn jullie in de maling genomen, ben zelf van belgie we hebben een jac dit is voor jongeren waar ze heen kunnen gaan. Ze kunnen met een klevertje van de mutualiteiten gratis een bloedtest laten nemen en hebben dezelfde dag een antwoord. Heb er ooit zelf gebruik van gemaakt. Een zwangerschapstest in kruidvat kost 5 euro als je dat al niet van je zakgeld per week kan betalen Roeselare en balen ligt wel heel ver uit elkaar.
Kom ook uit belgie hoor en ik had er nog nooit van gehoord ik ben gewoon een test gaan kopen in de winkel Nu miss wel dom want dat was dan ook weer eens geld gespaard maarjah Ikzit niet zo in een financiele nood dan zij beweerd... Xx.
Jawel... komt morgen wel online. Ze is bij haar vriend dit weekend en zou na het weekend reageren. Dus ik denk morgen een berichtje ofzo. Groetjes, Josien
ik zit van vrijdag avond tog maandag morgend bij mijn vriend, ik heb dan denk ik ook wel wat beters te doen dan op de pc te zitten denk je nu zelf ook niet
Ja sorry hoor, maar je opent hier een topic waarin je je volledig panisch maakt over vanalles en nog wat. En vervolgens vind je het raar dat anderen benieuwd zijn wat er nu uit is gekomen? Doe ff gewoon.
sorry als jullie liggen te lachen en vanalles liggen te denken over mij heb ik geen redene om JULLIE iets te laten weten wat dat de uitslag van mijn test was! doen JULLIE maar eens ff GEWOON