Help!! In de war! komen de duivels??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Door, 31 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Het is zo raar....

    Ben twee maanden geleden met de pil gestopt....was gewoon netjes op tijd met ongesteld worden.
    Rond de kerst was ik op mijn vruchtbaarst en hebben we veel geklust...

    Mijn NOD is tussen de 9e en de dertiende, ik heb de dertiende gerekend....
    Maar nu voel ik me raar, heb al een hele week vage pijn in mijn buik...menstruatiepijn achtig, maar er komt niets.

    Vanavond heb ik echt zware menstruatiepijn, maar net was de afschieding helder van kleur en slijmerig (sorry voor t gore verhaal) :oops:
    Terwijl normaal gesproken als ik de menstruatiepijn voel zoals ik hem nu voel ik al lang bloederige afscheiding heb....

    Ik weet echt niet meer wat ik moet denken..... :(
     
  2. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Meid het kan alle kanten nog op! Menstruatiepijn is zou eenmaal ook een zwangerschapssymptoom, dus het is gewoon een kwestie van afwachten meer valt er nu niet te doen... helaas. Sterkte met afwachten en ik hoop dat het raak is!
     
  3. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Hoop ook dat het raak voor je is hoor meid...
    en ik heb ook al zo'n zeurderige pijn (ongesteldheidspijn) al de ganse namiddag. Dan zou ik ook 3 dagen tevroeg zijn terwijl de vorige 2 keren ook stipt op tijd waren !
     
  4. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Nou, ik heb het lekker van me afgezet en heerlijk samen oud en nieuw gevierd, met de nodige wodka....

    Er is van de :evil: nu nog niets te zien, nog steeds niet, maar blijf dat zeurende gevoel houden..... :cry:

    Nu eerst maar lekker de paardjes verzorgen en leuke digitale foto's van ze schieten, lekker ontspannen....

    Iedereen een heel gelukkig 2006 toegewenst nog!!!!!!
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    De mijne zijn er .....................;
     
  6. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Klinkt toch wel als eisprong volgens mij. En dat heldere slijm zou nog wel eens cervixslijm kunnen zijn.
     
  7. Niet meer actief

    Het kan idd je eisprong zijn meid. Dus klussen geblazen
     
  8. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    okay....klussen deden we toch al....dus we blijven gewoon aan degang!

    Vandaag ook nog steeds buikpijn maar geen :evil:

    Houdt de buikpijn van je eisprong echt een week of langer aan?

    @Stientje...dat is jammer, maar op naar de volgende ronde dan maar....
     
  9. Niet meer actief

    je kunt idd een aantal dagen last hebben van je eisprong
     
  10. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    oh, wat apart...

    Weet je, dat hele zwanger-proberen te- worden is heel goed voor mijn kennis van mijn eigen lichaam, normaal let ik echt nooit op seintjes en als ik pijn heb loop ik ook gewoon door...
    Ik ga daar nu echt veel bewuster mee om!
     
  11. Niet meer actief

    is ook zeker zo hoor. Je voelt ook veel meer. En naarmate alles langer duurt herken je wel wat elke kwaal betekend
     
  12. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    nou, heb eerst vamorgen de paardjes gedaan, toen manlief verrast met bacon, eggs and toast op bed....
    en natuurlijk dan toch maar weer behoorlijk geklust....

    Buikpijn is er nog steeds, maar geen roze afscheiding of bloed te zien dus de :evil: zijn er in ieder geval nog steeds niet!

    Heb ook maar besloten dat ik er nu even niet zoveel meer op ga letten, want anders wordt ik gek van elk pijntje en ga ik overal van twijfelen.
     
  13. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    Hee Door :)

    Ik heb t zelfde als jou.. ik had ook mijn vruchtbaarste dg met kerst.. heb ik ook gemerkt want ik had uitgerekend dat de 25ste mn ovulatie was en die zaterdag de 24ste dat slijm gezien.. dus natuurlijk geklust ;) en 2 dg daarna een kleine week erge buikpijn (lage, links onder) is sinds een aantal dg weg maar nu begon ik gister weer wat krampjes te voelen.. nog geen zicht van :evil: gelukkig maar!! en al vanaf me eisprong lage rugpijn..
    hmmm wat zal t zijn he... :(: maar wachten en wachten..

    succes!!
     
  14. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Oh, echt zo fijn al die herkenning...ik kan echt janken als ik lees hoe iedereen hier met elkaar meeleeft (of zouden dat de hormonen zijn :) ) en het is zo fijn (sorry dat komt misschien raar over) dat anderen met dezelfde twijfels zitten....

    Ik heb ook lage rugpijn en nog steeds wat krampjes in mn buik...maar de ene keer meer dan de andere keer....begin er bijna aan te wennen, wat voor mij zegt dat de :evil: nu nog niet in aantocht zijn....

    inderdaad afwachten afwachten afwachten, ik hoop nergens op...zou ook wel heel snel zijn als t nu al raak zou zijn, maar al die signalen die mn lichaam geeft kan ik nu gewoon nog niet thuisbrengen.....
     
  15. female22

    female22 Lid

    28 dec 2005
    29
    0
    0
    ja idd dat heb ik ook.. het gevoel niet kunnen plaatsen maar ook niet te veel durven hopen dat het toch evt symptomen zijn.. want dan is teleurstelling weer zo groot... :(
    8) 8)
     
  16. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    precies....en wil mezelf echt niet helemaal gek maken.....dan is het zo'n klap en dan ga ik mn lichaam helemaal wantrouwen.....

    Misschien zou het juist goed zijn als t nu niet raak is, misschien ga je wel elke keer je lichaam beter kennen, of zijn er mensen die al lang bezig zijn en nog steeds de signalen verwarren?

    Ik voel me echt een mega-muts, en heb het idee dat iedereen op mijn voorhoofd kan lezen: IK PROBEER ZWANGER TE WORDEN EN BEN IN DE WAR!
    :oops: :oops: :oops: :(
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Door,

    Ik merk ook hoelanger ik van de pil af ben hoe minder ik van die verwarrende signalen heb. In het begin voelde ik echt vanalles. Nu 6 maanden later bijna niks meer.

    Groetjes
     
  18. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Nou, daar hoop ik dan maar op....merk ook wel dat ik steeds minder zenuwachtig ben en ook niet heel erg bezig ben met hoeveel dagen nog, terwijl ik eerst steeds dacht: nog maar twee weken enzo....

    We'll see.....whatever happens, happens......
    Que sera sera.....hihi.......

    Kwam wel nbet tot het onthutsende idee dat als ik niet zwanger ben ik over anderhalve week een fotoshoot en dat ik dan net ongi ben.... :(
     
  19. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach tampon er in en gaan met die banaan! lading asprientjes bij nemen!
    hahahahahhahah :D
     
  20. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    is het zo erg dan om op de foto te gaan als je ong bent?

    of je moet aan uhhhhhhhhhhhhh hahaha ik zal het maar niet zeggen n....kt foto`s doen.....
     

Deel Deze Pagina