Hij kan naar mijn idee nog donkerder de test streep. Voor die laatste foto zou je wel even mogen waarschuwen Als je twijfelt zou ik het sowieso gezellig maken, niet op antwoorden van ons wachten
Eew, die laatste foto hoefde ik niet echt te zien zo zonder waarschuwing. Ik vermoed dat je eisprong er binnen 3 dagen wel is, dus zou gewoon sex gaan hebben. Dan heb je hem iig niet gemist.
Maak het gewoon gezellig meis, ongeacht of de ovulatietest positief is of niet. In de bijsluiter staat omschreven wanneer de ovulatietest is en wat dat betekent. Zolang je de instructies uit de bijsluiter strak opvolgt en regelmatig seks hebt, komt het echt wel goed!
Bedankt sorry voor de foto! Denk wel dat mijn piek is geweest aangezien de test rond 11 uur vanochtend minder heftig was en zojuist ook weer
Helemaal mee eens maar toch even voor de zekerheid is de eerste keer dat ik er mee werk vandaar de vraag! Test van vanochtend en middag duidelijk minder dan gisteravond laat, en hele nacht pijnlijke zij gehad dus denk wel dat ik goed zat
zeker ook gedaan hoor! Volgens man lief was die ook positief en is die vanochtend duidelijk minder en zojuist ook duidelijk minder plus hele nacht pijnlijke zij gehad
Sorry had ik even moeten vermelden idd! Maar ja was al laat Hahha! Denk wel dat het de piek was, test was deze morgen en middag veel minder duidelijk!
nee maar voor m’n eigen gedaan om te zien of de test verder opliep of juist afliep! Om te zien of het juist was wat ik zelf dacht,,, en ik denk dat ik dus wel goed zat!
ja precies! Is ook meer om te vragen omdat ik ze nooit eerder heb gebruikt! Plus ok weet niet waar ik me bevind in mn cyclus aangezien ik 23 oktober met de pil ben gestopt en nog geen menstruatie heb gehad of ontrekkingsbloed, vandaar de ovu testen! Rond 28 oktober ze ook gebruikt maar toen een terug loop, en nu aan mn slijm te herkennen ju pas een eisprong
Mijn advies is helemaal geen ovulatietesten gebruiken als je net gestopt bent met de pil. Met een beetje geluk heb je na vier weken je menstruatie maar het kan ook gerust enkele maanden duren. Zo zonde om je tijd en geld hieraan te verspillen. Het in kaart brengen van je cyclus (lees: noteren eerste dag laatste menstruatie), slikken van foliumzuur en regelmatig seks is echt voldoende. Maak het zwanger worden niet meteen te klinisch, dan kan het een lang, zwaar traject worden. Zwanger worden kan snel gaan maar ook gerust langer duren. Trek er gerust een jaar voor uit. Ik ben ook van mening dat je beter de instructies uit de bijsluiter strak kan opvolgen dan uitgaan van diverse fora. In de basis werken ovulatietesten hetzelfde maar in detail verschillen de diverse merken wel van elkaar. Bij sommige merken moet je in de ochtend testen, bij anderen weer in de middag etc. Vaak komt dagelijks testen op hetzelfde tijdstip voorbij. Je kan dan niet een test van zeg maandag 10:00 uur vergelijken met een test van dinsdag 14:00 uur. LH schommelt de gehele dag en je gehele cyclus door. Maar goed, het blijft jouw eigen feestje. Als jij meerdere malen per dag wilt testen, dan doe je dat. Succes!
snap ik maar we hebben al 2 gezonde meiden! En wens voor de 3e ervaring met cyclus heb ik niet,, de eerste door de pil heen en de 2e na 2 maand zwanger zonder cyclus,, dus vandaar ovutestjes! En ja weet zeker dst mn piek is geweest