Help! Kleine gaatjes in shirtjes

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Elke keer als ik een shirtje draag komen er kleine gaatjes in rond de navel.
    Ik snap er helemaal niets van, het is alleen bij mijn shirts (mijn vriend heeft nergens last van) en hoorde vandaag ook van mijn zus en moeder dat zij hier ook last van hebben.
    Ze komen altijd op precies dezelfde plek. Ik draag geen riem, en verder ook niets scherps.

Het komt zowel voor bij wat oudere als bij nieuwe shirts. Heb er ook al opgelet in de wasmachine, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe dit kan gebeuren!

Wie heeft hier ook last van? En heeft een oplossing?

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Een vriend van mij heeft hier ook last van, maar bij hem komt het van zijn riem. Dus ik zou niet weten waar het bij jou aan ligt.

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij hebben dit ongeveer een jaar lang ook gehad...
    Ineens was het dan ook weg, zonder dan ook maar IETS gedaan te hebben.
    Vind het zo'n raadsel waar het nou aan lag

4. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

hallo.

je kunt eens met een pantysok voellen aan de trommel of het heel licht haakt ergens.wat je vaak met de bloote hand niet voelt.
    en wat ook heel vaak kan is vloeibaar wasmiddel,wij hebben daar onderzoek naar gedaan,en het is echt rommel hoor...en je mischiene gaat er trouwens ook veel eerder kapot van.

hopelijk heb je er wat aan. gr veronique

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha toevallig dat heb ik nu dus ook elke keer?????
    en ik maar denken waar het vandaan komt want ik draag ook geen riemen?? mischien de knoop van een broek maar dat lijkt me sterk ik draag bijna altijd leggings?

haha wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het snapt:):)

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ik heb het ook altijd...en weet hoe het komt. (bij mij dan) Hier komt het door de sluiting van de broek...eh hoe zeg ik dat ff zodat je het snap. De punten van de broek sluiting zorgen hier voor de gaatjes....dus de punt van de stof bij je knoop....hmm klinkt wel vaag weet niet hoe ik het anders uit moet leggen...

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb het ook gehad, dacht dat het kwam omdat ik vaak ergens tegen aan hang met mijn buik!
    Volgens mij is de kwaliteit van kleding ook anders als vroeger!

Gr

8. lely

lely Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.328
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad. Bij nieuwe dingen die nog niet gedragen waren en oudere spullen. Ik heb toen eens motten casette's in de kast gehangen en er zaten opeens 8 motten in gevangen :$ Maar nu zag ik van de week dat het in een shirtje van mijn dochtertje ook was. Dus ben er nog steeds niet 100% zeker van of he tdan van motten is :(

9. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hee ik heb het ook en volgens mij komt het van ritsen van vesten of jassen.
    groetjes choco

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb het dan nooit gehad maar vreemd lijkt me het wel...

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zat ik ook aan te denken misschien dat de trommel van de wasmachine het veroorzaakt? Ik ken het alleen dat er gaatjes komen met oude slaapshirts. Dus kan je helaas ook niet helpen.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    trek je vaak je shirt naar beneden? Daar beschadig je de stof mee en is het kwetsbaarder.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ritsen van jassen kan? of als je ergens tegen aan gaat staan, scherpe randjes van kasten, je fiets of wat dan ook
    als het op een plek steeds is kan het dus niet van de wastrommel komen

14. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Grappig, dat iedereen een andere oorzaak heeft!!

15. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vind het zo grappig dat hier wordt gezegd dat het best van de wasmachine kan komen, terwijl TS duidelijk aangeeft dat haar vriend het niet heeft én het alleen rond haar navel is.

Als het door de wasmachine zou komen dan zouden de gaatjes toch overal zitten (ook op andere plekken én in andere kledingstukken) en dus ook in kleding van haar vriend. ;)

Ik zou dan ook eerder denken aan een rits van een vestje of een broek met een bepaalde sluiting oid?

16. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Of van het aanrecht of de commode, waar je op die hoogte tegenaan staat bij het koken/verschonen?

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ook werkelijk geen flauw idee waar het aan kan liggen, maar ik heb het dus ook met mijn shirts. Nog geen oplossing gevonden helaas :(

18. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Haha, ik ben ff gaan googlelen (je weet maar nooit) en het is een veel voorkomend raadsel!

Resultaten 1 - 10 van circa 39.900 voor gaatjes t-shirt (0,22 seconden)

Edit: ik zag ook meteen het (blijkbaar) veel voorkomende probleem van de sokkenetende wasmachine, lol.
    Ik dacht al dat ik zo slordig was en inmiddels een hele la met eenzame sokken heb (in de hoop ooit nog eens de andere tegen te komen), maar ligt dus niet aan mij ;)

19. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Blaah! Ik zie net dat er al een sokkentopic is :)

20. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Dit probleem heb ik ook! Ik denk zelf dat mijn wat uitstekende buik (nee ben niet zwanger :p) er mee te maken heeft....;)

Deel Deze Pagina