Nou vanmiddag terug geweest het voorste deel is heel mooi schoon en dun het slijmvlies en achteraan is het een rommeltje daar zit een bloedstolsel van 3cm. De gyn die de curettage deed zei ook dat na de curettage mijn baarmoeder zich weer snel vulde met bloed. En na de curettage donderdag verloor ik op de wc ook steeds heel veel bloed. Doordat ik vroeg naar bed ben gegaan en ben gaan liggen heeft zich aan de achterkant een bloedstolsel gevormd. Ze willen mijn lichaam nu de kans geven dit zelf op te ruimen dus hopelijk doet het dat en gaat de boel niet ontsteken. Mijn witte bloedcellen zijn gedaald ten opzichte van vannacht met koorts en de crp waarde iets gestegen maar niet zorgwekkend. Als ik koorts krijg of hevig ga bloeden moet ik meteen bellen anders over 1.5 week weer echo. Heeft iemand dit ook gehad? Wat kan ik nu verwachten?
Ja hier gehad en dat ging niet vanzelf over.. 2x restweefsel gehad waarbij vooral de 2e keer letterlijk leeg liep. Koorst en veel pijn. 5 dgn zkh gelegen met hysteroscopie/nacurettage. 2narcoses binnen 5 dagen, veel bloedverlies en een dubbele ab kuur. Heeft erin gehakt kan ik je zeggen. Hou je temp in de gaten en trek meteen aan de bel
Jeetje wat een ellende zeg. Ik heb gelukkig geen restweefsel maar echt een bloedstolsel geen weefsel. Na de curettage is nog echo gemaakt en nagekeken dat al het weefsel weg was en dat was zo alleen liep mijn baarmoeder weer vol bloed en dat is gestold waardoor ik nu bloedstolsel heb van 3 cm. Koorts heb ik niet meer gehad dat was alleen zaterdagavond/nacht. Pijn heb ik ook niet. Vanmorgen ben ik begonnen met bloeden ik hoop dus maar dat mijn baarmoeder dit bloedstolsel netjes zelf naar buiten werkt
Hoi juffie, ik heb in 2013 een curettage gehad waarna ik na een week steeds meer krampen kreeg bij het plassen, buikpijn en een bol buikje. 9 dagen na de curettage ben ik toen in 1 keer een aantal stolsels verloren en toen voelde ik ook meteen dat het leeg was. Dus hopelijk doet jouw lijf het ook zelf
Mijn hele baarmoeder was door t restweefsel gevuld met stolsels.. Een currerage is toch een ingreep waarbij bacteriën kansen krijgen. Een bloedstolsel geeft reden toch alertheid zeker bij koorst. Pas goed op jezelf
Gelukkig heb ik niet mijn hele baarmoeder vol. Er zit 1 bloedstolsel van 3cm verder geen andere gekke dingen en geen weefsel. Koorts was maar een paar uurtjes zaterdag verder geen koorts meer gehad en mijn bloedwaarde zijn ook goed. Sinds vanmorgen bloed ik wel helderrood bloed hopelijk ruimt mijn lichaam de komende dagen netjes dit bloedstolsel op.