ons meisje drinkt al een tijdje haar flesjes wat slechter (ene keer beter dan de andere keer, dus probeer me hier maar niet meer druk om te maken), alleen krijgen we nu een beetje hetzelfde met haar warme eten. We geven voor het grootste gedeelte zelfgemaakt eten, maar soms een potje. Het enige wat ze altijd wel wil eten zijn bruine bonen van Olvarit! Niet te geloven toch? Ik wil liever geen strijd aan gaan (heb dit voorheen wel met de flesjes gedaan en wil dit nooit meer doen, want het helpt niets heb ik gemerkt, alleen maar meer frustraties van beide kanten), maar de grote vraag is hoe zorg ik ervoor dat ze toch voldoende eet. Misschien is het ook een fase en moet ik me niet te druk maken. Brood en een fruithapje eet ze prima. Ook haar toetje (Frutapura) vindt ze heerlijk. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen.
In die bruine bonen van olvarit zit redelijk veel appel (?) lekker zoet dus.. Vaak zijn het fases. Bijvoorbeeld als ze tandjes krijgen. Hoeveel flesjes krijgt ze nog? 2? Wat ik steeds blij horen: kindjes tot 4 jaar groeien en lucht en liefde