Help mijn man heeft een hobby..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavEsmee, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

En ik dacht dat ik verslaafd was! :)

Ben benieuwd naar het einde van de aflevering.. Zag al een computer uit een raam kiepelen..

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahha al die mannen zeuren op ons dat we zoveel op ZP zitten:p
    Mijn vriend is er gelukkig niet hahaha kan ik lekker op de lap en tv kijken:p

btw wat ziet dat huis eruit zeg...jeetje! Zou zo niet kunnen leven, zo een depressieve uitstraling...

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wat een sukkel zeg!....

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.766
    5.012
    113
    Home
    ik zou nooit met zo'n man kunnen leven wat een lummel
    wist ie nou serieus de naam niet van zijn kind ??

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Meen je niet wist ie dat niet??
    Heb ik even gemist geloof ik!

Wat een drolsjaak zeg...

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Pff wat een vent zeg ;)

7. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik was er allang bij weg geweest, sterker nog, ik was nooit iets begonnen met zo'n vent. Wat verschrikkelijk!

8. MamavEsmee

Ik vind het ook echt sneu voor de kids.. En dan durft hij ook nog te zeggen dat het allemaal overdreven is.. Wat een lamlul zeg!:x

9. nicole26

Zou zijn koptelefoon ergens duwen en dan ook nog haar verjaardag vergeten ..

10. MamavEsmee

Ja, id. En dan zegt zei: Viel me nog mee dat hij me feliciteerde.. nou ja!:$

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik zou die pc in zn reet stoppen haha

12. nicole26

Of niet dan ;) wel een zooitje daar in huis :$

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn man zegt "ik krijg ook nooit contact met jou, als je op zp zit!".... haha

Maar hij maakt het wel erg bont. Hopelijk heeft hij zijn leven gebeterd.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah Luna zegt mijn vriend ook altijd...

Zo idd wel een zooitje daar! Maar ik zou dat ook niet pikken hoor...zo een vent..

15. MamavEsmee

Nicole.. I.d. wat een zwijnenstal. Die schoonmaak ploeg was wel nodig. Vond dat niet echt bij het programma passen. Alsof die zooi komt omdat hij achter de computer zit. Volgens mij was de vrouw ook behoorlijk lui aangelegd..;)

Luna.. Je man geen contact met jou? Ik ben heel goed in multitasken..:D

16. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

haha voordeel als je alleen bent... geen man die je tegenhoud om op de pc te zitten 's avonds
    '
    maarre ik vind dat dan ook echt even mijn moment. even bijkomen van hele dag werken en mijn zoontje of als ik vrij heb ben ik de hele dag met mijn zoontje in de weer geweest. als hij dan 's avonds op bed ligt en ik daarna het huis opgeruimd dan zit ik achter de tv en laptop. mijn manier van relaxen en communiceren whahahahaha

mijn ex was trouwens ook wel erg
    kon best van 's avonds na het eten tot midden in de nacht online gamen en als ik dan vroeg of die naar bed kwam zei hij:"nog heel even. dat even werden uren en als hij dan kwam sliep ik al :S
    gebeurde niet altijd maar wel regelmatig. is idd niet goed en die fout maak ik niet nog eens hahah

17. Valentino

Valentino Lid

3 jan 2010
    46
    0
    0
    zelfstandige
    geleen
    Ik kijk er niet naar,ik erger me kapot op zulke mensen haha

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb de herhaling vanmiddag gezien.
    Wat een oetlul, zeg!
    Toen alle pc's het huis uit waren, leek hij zich ook echt te vervelen...aandacht geven aan de kids viel hem al zwaar.

Hmmm ik weet het niet, maar de kans dat hij opnieuw in de fout gaat is echt groot.
    ik vond hem niet echt overtuigend...

Alhoewel hij erg extreem was, vind ik het niet verkeerd iets voor je zelf te doen. Die vrouw van hem wilde hem het liefst continu naast haar op de bank. Lijkt me ook benauwend.

Hier thuis zit mijn vriend ook continu achter de pc, maar hij is wel aanspreekbaar en tussendoor houdt hij zich ook bezig met ons. Ik zit daarentegen ook erggg graag achter mijn laptop.
    Dat is gewoon ons moment van ontspannen. Hij gamen, ik mijn fora waar ik actief op ben.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik vond het een lul van een vent.. Maar hij had naar mijn idee wel gelijk toen hij zij dat ze zich wat 'aanstelde'. voor dat iedereen over mee heen gaat vallen:p Ik bedoel meer in de zin van dat ze zelf aangaf dat ze er geen vertrouwen meer in heeft, ook niet met behulp van dit programma.. Dan denk ik: Pak je spullen en ga bij hem weg.. waarom een heisa er van maken als je van te voren zeker weet dat het niks gaat worden.

Deel Deze Pagina