Help! Miskraam toch niet over?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Isabelle010, 30 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Ik voel weer een druk van onderen en lichte rugpijn, zoals menstruatiepijn. Precies zoals ik had voordat de arts het vruchtzakje eruit haalde.

    Ik ben nu weer helemaal gestresseerd!
    Wat kan dit nu weer zijn? Een bloedstolsels? Ik ben echt bang dat wat er nu zit er weer niet uit gaat komen, omdat ik klaarblijkelijk gewoon geen ontsluiting heb als er iets uit moet.

    Wat zal ik nou doen? Afwachten? Weer honderd keer naar toilet gaan of uren op de wc zitten? Afleiding zoeken? VK bellen? (die zien mij weer aankomen).
    Zou het kwaad kunnen?

    Het bloedverlies is nog maar heel weinig.

    Maak me echt weer heel veel zorgen! Ik ben het zo zat!!
    Ik heb gelukkig nu geen pijn, maar echt heel bang dat het weer terugkomt.
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Heb je al n echo gehad waaruit bleek dat alles schoon was? Ik zou in jouw geval daar iig om vragen en dan een curettage. Dan weet je zeker dat t weg is. Ik heb t als heel prettig ervaren hoe dat is verlopen en nu weer zwanger.
     
  3. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Ja, de arts zei dat ik klaar was en heeft nog een echo gemaakt na de ingreep en het was schoon. Ik kon het zelf ook zien, de baarmoeder was weer precies zoals op de plaatjes, zo’n gesloten halve maan.
     
  4. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    T kan ook zijn dat je menstruatie zich al aandient.
     
  5. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Helaas is de miskraam nog niet zo lang geleden. Ik heb nog geen eisprong gehad. Ik ben nu toch maar afleiding gaan zoeken. Dat helpt wel tegen de stress. Van de week maar bellen als het blijft of erger wordt.
     
  6. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Heb toch maar weer gebeld. Vind het zo vervelend dat ik hen steeds moet lastig vallen terwijl er allemaal vrouwen moeten bevallen.

    Maar blijkbaar zijn er door de hormonen nog bepaalde bewegingen in mijn baarmoeder en ook omdat het zo’n lange miskraam was, kan dat wel kloppen.

    Ze verwacht geen stolsel, omdat mijn baarmoeder leeg was, heb ik bloedverlies zoals bij een menstruatie en zal het niet zo hard bloeden dat er zich een groot stolsel vormt.

    Wel beetje gerustgesteld en maar 2 pcm genomen voor die menstruatiepijn. Het is wel echt vervelend. Ik had de laatste paar dagen weinig last en gisteren werd het bloedverlies ook veel minder, dus schrik wel weer van dit gevoel.
    Hoop echt dat het snel over is allemaal.
     
  7. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Dat hoeft ook niet he, sommigen worden vrij snel weer ongi, zonder eisprong. Maar hoe dan ook heel vervelend!!
     
  8. Isabelle010

    19 jun 2019
    28
    4
    3
    Nou, het is weer weg, dus de VK had toch gelijk dat het van de hormonen kwam.
    Gelukkig maar, want ik was er zo klaar mee.
     

Deel Deze Pagina