Help. Nog steeds donkergele afscheiding

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Spannend12, 22 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend12

    16 sep 2021
    32
    4
    8
    Vrouw
    Inmiddels 12 weken geleden bevallen en heb in mijn maandverbandje nog steeds gele afscheiding. Ook bij het afvegen. Het is heel en slijmerig. Weet iemand of dit normaal is?
     
  2. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.923
    1.698
    113
    Ik zou het even voorleggen aan je verloskundig. Heb je al weer een menstruatie gehad?
     
  3. momim

    momim Actief lid

    21 feb 2019
    342
    213
    43
    Of even contact opnemen met de huisarts want met 12 weken val je in principe niet meer onder verloskundige
     
  4. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Zou ook even contact opnemen met de huisarts. Ik had na mijn laatste bevalling ook nog vrij lang last van een soort vloeien en bleek “bacteriële vaginose” te zijn. Uiteindelijk geen antibiotica nodig gehad gelukkig, maar door het lange vloeien na de bevalling was alles een beetje uit balans geraakt.
    Je hebt verder geen bloedverlies meer? Zo wel, dan zou je eventueel voor een echo kunnen vragen om uit te sluiten dat er niets is achter gebleven na de bevalling.
     
  5. Mikki24

    Mikki24 Lid

    2 jul 2021
    26
    28
    13
    Vrouw
    Herkenbaar verhaal, hier eind april bevallen en +/- 3 weken gestopt met vloeien , sindsdien heb ik elke dag gelig slijm, echt een soort klodder. Nog geen eerste menstruatie gejad. Zou echt niet weten wat het zou kunnen zijn maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Jij ondertussen al je menstruatie gehad of bij de huisarts geweest?
     

Deel Deze Pagina