Hallo allemaal, hier weer een nieuw onderwerp van mij.. Ik was dus van 8 augustus tot 14 augustus ongeveer ongesteld, en rond 15 augustus kreeg ik ineens heel veel vaginale afscheiding soort van water als het ware dus geen slijmerig spul ofzo.. wat houdt dit eigenlijk in?? En is me eisprong enzo al geweest dan? groetjes rox..
Een eisprong is nu nog erg vroeg. Dat is 14 dagen voor je volgende menstruatie. Waterige afscheiding kan van alles zijn. Weet je ongeveer wat je laatste cyclus was?
Als ik bij jou een cyclus aanhou van 28 dagen, dan kom ik op het volgende uit: (28 dagen is gemiddeld) Eerste dag van je laatste menstruatie: 8 augustus 2013 Een beetje vruchtbaar: 19 augustus 2013 Vruchtbaar: 20 augustus 2013 Erg vruchtbaar: 21 augustus 2013 Eisprong: 22 augustus 2013 Innesteldag: 27 augustus 2013 Vanaf hier kun je testen: 5 september 2013 Vermoedelijke bevallingsdatum: 15 mei 2014
Ja dat kreeg ik precies zo hihi, precies met me verjaardag ben ik een beetje vruchtbaar, mooiste cadeau zou zijn dat ik deze maand zwanger word
Ik heb een beetje het zelfde gehad. Afgelope donderdag had ik ook last van waterdunne afscheiding alleen mijn laaste menstruatie was 2 aug. Ik heb ook geen idee wat dat is. Ik heb er zelf nog nooit eerder last van gehad Oke eigenlijk heb je hier helemaal niks aan maar wou het toch even kwijt haha
Zo herkenbaar hihi.. En dan zeggen de meeste dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, en das moeilijk..
Das het moeilijkste wat er is..... Elke dag denk ik wel van: zou het raak zijn? Wachten is zo vervelend... Kon je maar heel vroeg testen!
Dat kan toch ook? er zijn volgens mijn ook van die Earlier Pregnant testjes toch Veel succes in ieder geval!