Help! Plots bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LovelyM, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyM

    LovelyM Actief lid

    15 nov 2015
    197
    16
    18
    Hi,

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik snap er alweer niks van. Momenteel zijn wij bezig voor een tweede en maak ik gebruik van ovulatie testen en doe ik mijn temperatuur elke dag, zelfde tijdstip etc opmeten.
    Om zwanger te worden van mijn eerste heb ik ook mijn temp bijgehouden, ik ben er dus voor mijn idee redelijk bekend mee.

    Nu is het dus zo ; Mijn basale temp ligt op de 36,1.. Op dag 14 had ik een positieve ovulatietest. Dag 15 een temp dip van 35,9! Dag 16 temp gestegen naar 36.6 en vandaag was deze 36.5. Je zou zeggen eisprong gehad, Maar nu verlies ik dus net een druppel bloed!

    Ik natuurlijk zwaar in de stress want mijn eisprong lijkt geweest. Wie weet wat dit voor bloeding kan zijn?

    Liefs xx
     
  2. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ovulatie bloeding, contact bloeding kan altijd wel hoor geen stress
     
  3. LovelyM

    LovelyM Actief lid

    15 nov 2015
    197
    16
    18
    Maar kan dit ook nog 2 dagen later?
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    In de stress schieten heeft geen zin, t is niet dat de druppel dan opeens er nooit is geweest.
    Wacht nou maar gewoon af.

    Aangezien niemand in je lijf kan kijken, zul je geen antwoord krijgen op de vraag wat het geweest is. T blijft giswerk
     
  5. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Ja hoor kan zeker.
     
  6. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    @LovelyM Hoe is het nu met je? Heb je nog bloedverlies?
     
  7. LovelyM

    LovelyM Actief lid

    15 nov 2015
    197
    16
    18
    Lief dat je het vraagt!

    Aangezien we bij mijn eerste dochter in de mmm zaten, en dit voor mij toch niet goed voelde ben ik vandaag bij de gyn geweest.

    2016 ben ik toen de mmm in gegaan. Alles onderzocht etc geen pcos was de conclusie maar gewoon geen eisprong. Uiteindelijk met clomid zwanger geworden.

    Nu is vandaag een echo gemaakt omdat Ik dus continu problemen heb met mijn cyclus . Lijkt het dus toch op pcos, krallenketting in de eierstokken etc. Mega frustrerend en verdrietig, aangezien ik echt het idee had dat het goed zat.
    De bloedingen die ik dus zo nu en dan heb zijn dan ook een symptoom van pcos zei de gyn en maakt het cirkeltje rond.

    En ik wist zoooo zeker dat ik een eisprong had door mn temp.. maar helaas!
    Nu maandag bloedprikken en over 19 dagen weer.
     
  8. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Balen meid, dus toch PCOS. Kan je daar medicijnen voor krijgen?
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ontzettend vervelend dit! De schommelende temp hoort daar idd ook bij, omdat wij pcos dames steeds flinke LH schommelingen hebben. Hierdoor zijn ovulatie testen ook niet erg betrouwbaar bij ons.
    Gaan ze je pas na alle bloeduitslagen verder helpen? Zal dan wrs een provera kuur worden om een onttrekkingsbloeding op te wekken en daarna vast en zeker weer clomid.
    Hopelijk ben je dit keer weer snel zwanger met wat medische hulp ❤️
     
  10. LovelyM

    LovelyM Actief lid

    15 nov 2015
    197
    16
    18
    Ja en die uitslagen hoor ik dus pas 14 okt.. Ze vertelde me inderdaad dat het waarschijnlijk clomid zou gaan worden, Heb ik toevallig ook gebruikt bij Mn dochter.

    Maargoed het blijft gewoon enorm vervelend, en stiekem hoop ik dat Mn bloeduitslag goed is

    En idd die LH schommeling is nu dus ook wel goed te verklaren.. al waren mijn testen toch wel het grootste gedeelte heel donker of positief.
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hier ook hoor, moest een pauzeronde van de gyn ivm vmk, ook steeds hele donkere ovulatietesten maar geen eisprong gehad.
    Je zou erbij kunnen tempen? Dan krijg je wel de bevestiging dat als je een positieve ovutest hebt, je ei ook echt gesprongen is.
    Ik wil je heel erg veel succes wensen met alle uitslagen en hopelijk is die clomid gewoon weer dat kleine extra zetje dat je nodig hebt :)
     
  12. LovelyM

    LovelyM Actief lid

    15 nov 2015
    197
    16
    18
    Ja bijzonder hoe het lichaam werkt.. tempen had ik deze maand ook gedaan, en volgends de temp mooie eisprong :(

    Ik dacht net goh laat ik eens een ovulatietest doen.. en wederom tegen het positieve aan En dit terwijl ik bloedverlies heb..

    Dankje wel voor je lieve woorden!
     
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Heel graag gedaan hoor :)
    Ons lichaam werk idd heel apart :$
    Wel vreemd dat je temp dan toch ook omhoog gegaan was, dan zou je toch denken dat je echt een eisprong gehad hebt... nu dan maar vol vertrouwen op de clomid, gaat vast en zeker goedkomen meis :thumup:
     

Deel Deze Pagina