Vanmiddag heb ik via kluun.nl het boek 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' besteld als cadeau voor mn man (die mag er dus niets van weten!). Er zou een e-mail met de betalingsgegevens verzonden worden, maar ik heb niets ontvangen! Ik heb ff een test naar me zelf gestuurd, dat ging goed, dus daar ligt het niet aan... Wat moet ik nou doen? Ik kan op die site geen 'contact' oid vinden.... Help....
Kluun BV Johannes Verhulststraat 71 1071 MT Amsterdam, NETHERLANDS Phone: +31 0 206611655 kluuneneva [at] hotmail.com
Oh ja, zag dat er kluun.nl stond..sorry Misschien gaan de mail daar niet autmatisch en duurt het even twee dagen
www.kluun.nl @sammie: tnx... waar haal je dat zo snel vandaan? euh... bellen vind ik eng... zou dat e-mail adres echt zijn?
hmm ook al aan gedacht... nog ff het weekend wachten dan... Ik heb overigens wel mijn adresgegevens opgegeven en een tekst voor het signeren, dus misschien sowieso ff een weekje wachten... grr ik heb zo'n hekel aan dit soort dingen
ik zie dat je ook op zn site reacties kan schrijven en dat ie ook reageert daarop... Misschien dat eerst maar ff proberen...
Nou alle drukte weer voor niks natuurlijk Vannacht is het mailtje met de bevestiging enzo verstuurd... Ik ben weer veel te driftig...