Wij wonen in Griekenland en willen in april wanneer het hier pasen is op vakantie naar NL met vrienden en ons zoontje van dan 21 maanden. we willen eigenlijk zo dicht mogelijk bij Amsterdam zitten omdat daar ongeveer al mijn vrienden/bekenden en familie woont maar het is lastig met 4 personen en een klein kindje ergens te gaan slapen (als wij alleen zouden gaan was dat uiteraard geen probleem). hotels/kamers in Amsterdam zijn zo duur, dat wordt 'm niet dus dachten we aan het centerpark in Zandvoort, trein dichtbij en ook wel lekker mocht het mooi weer zijn. nu hou ik eigenlijk niet zo van die vakantieparken maar ok, het is leuk voor de kleine tegen die tijd en we kunnen daar dan zelf koken wat ook wel economisch is en we zullen toch veel op pad zijn! nu twijfel ik een beetje tussen het 4-persoons huisje en het 6 persoons, ook qua privacy. wie heeft ervaring met het 4 persoonshuisje? was dat erg krap voor 4 personen en een kindje? zit je erg op elkaars lip?hoe vonden jullie verder het park in Zandvoort? graag ervaringen maar mag ook van een park in een andere plaats hoor! die huisjes zijn toch meestal standaard toch?? groetjes!
de huisjes zijn over het algemeen precies geschikt voor het aangegeven aantal personen. Ik zou voor een 6 persoons gaan als ik jou was. Dat doen wij teminste wel altijd. Ik zou ook eens kijken bij Roompot parken. CP heeft mooie zwembaden en plaza's, maar de huisjes zijn over het algemeen echt aan renovatie toe. Prijs/kwaliteit is op dit moment niet echt geweldig (wij zijn 2 sept nog een weekend geweest).
als je meer ruimte wilt zou ik voor de 6 persoons gaan. in principe volstaat ook de 4 persoons wel dan is het alleen vaak wel proppen met het campingbedje al ligt dit ook toch wel erg aan het park hoor. zo hadden we in duitsland een heel ruim huisje voor 4 personen met grote kamers. en als je dan bijv in een nederlands park bent ish et weer heel krapjes en past er echt geen bedje bij in. maar je kunt jah ook een plattegrond kijken op hun site daar zie je de verschillen ook wel per huisje
Bedankt meiden!heb meteen bij de roompotparken gekeken en moet zeggen dat het me erg leuk lijkt en qua prijs scheelt t n hoop...we denken aan de locatie egmond a zee !nogmaals dank!
ik vind de roompot geen succes. Huisjes zijn klein als je het 6 persoonshuisje neemt dan is de 3de slaapkamer een inloopkast, daar kun je geen campingbedje plaatsten. En bij jullie op de slaapkamer moet je de boel aardig verbouwen wil het lukken (hebben wij in januari gedaan). Ik vind op de roompotparken ook weinig sfeer en gezelligeid te vinden is, der is veel minder te doen dan bij landal en centrerparcs! Voor mij geen roompot meer.
hm dat is weer een ander verhaal...bedankt voor je ervaring! goed om te lezen want dan moeten we toch nog even bellen met het park wat betreft het 6-persoons huisje en het bedje voor de kleine! weet je wat het probleem is? op de sites van de parken ziet het er allemaal best netjes uit maar in werkelijkheid kan het dan heel erg tegenvallen! landal dus? ga ff kijken dan! dank je!
hoi cp zijn toch het meest luxe huisjes als je naar vakantieparken kijkt. Het voordeel van zandvoort is dat je een rechtstreekse trein verbinding hebt met amsterdam op 10min lopen. Het park is niet luxe, vrij oude huisjes maar het is ook maar een 3sterrenpark. Als je via prenatal.nl boekt krijg je 40%korting, en anders heb ik nog wel een felicitas code voor je liggen, ook 40% korting. Ik woon in zandvoort, dus ikkan je nog wel een foto van een huisje sturen ook ahahahaa groetjes Miek