Help vakantie

Discussie in 'Voeding' gestart door Semmy1888, 2 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    hoi dames,
    Vraagje mijn dochter drinkt altijd nutrilon HA 1. Nu zijn we op vakantie in Kroatië en ben bijna door mijn pakken voeding heen.. heb alle supermarkten gehad en apotheken maar geen nutrilon HA te krijgen hier.. heeft iemand van jullie een idee welke HA voeding ik zou kunnen pakken van bijvoorbeeld Hipp? Die verkopen ze hier wel veel! Dan kan ik nog gaan mengen eventueel.
     
  2. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Als dat beter verkrijgbaar is zou ik dat doen. Of gewoon de standaard versie.
    Wij gaven in het begin ook HA, was onzin volgens cb, had geen enkele toegevoegde waarde voor het evt. voorkomen van allergieën omdat de eiwitten veel te weinig verknipt zijn.
     
  3. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Dank voor je reactie, kwam via de zoekmachine een (oud) blog tegen over de HA.. stap denk ik ook maar gewoon over op de standaard. Zal even kijken of ze deze wel van Nutrilon hebben!
     
  4. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Hier werkte het juist veel beter. Het is wat lichter verteerbaar en daardoor minder last van krampjes. Ik zou echt niet overstappen op standaard in je vakantie. Lekker de Ha van Hipp kopen en mocht je over gaan, thuis proberen ( hier was het echt ellende namelijk ;) en dan zit je op vakantie. )
     
  5. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.508
    5.608
    113
    Vrouw
    Je kan toch gewoon HA van hipp kopen dan?

    Zie niet in waarom je ineens een totaal andere voeding zou gaan geven als ze gewoon HA hebben
     
  6. Semmy1888

    Semmy1888 Actief lid

    5 jun 2017
    248
    146
    43
    Ben helemaal niet thuis in de voeding van Hipp.. heb vandaag een pak gehaald van Hipp, er was maar 1 soort dus ga er eigenlijk beetje vanuit dat dit standaard is. Alles staat alleen in het buitenlands op de verpakkingen dus lastig lezen. En weet dus niet welke HA is, vandaar mijn vraag. Heb alle winkels en apotheken in de buurt gehad maar verder alleen maar andere merken. Ga het gewoon proberen en dan zien we wel. Dank voor de reacties!
     

Deel Deze Pagina