Help? Vals positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hazelsky, 23 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hazelsky

    hazelsky Lid

    15 jan 2021
    33
    24
    8
    Vrouw
    Kan iemand me helpen met de ali express dipsticks? Ik had gisteren een heeel licht lijntje, en nu weer (loopt naar mijn idee ook iets op), maar ik ken deze testen niet. Dus mensen die de testen kennen, geven ze zulke valse lijntjes?

    Bovenste foto is na 1 min en onder na een half uurtje.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Zou gewoon morgen eens met een ander merk testen (predictor of kv) + deze dan krijg je vast wat meer duidelijkheid :thumup::D
     
    hazelsky vindt dit leuk.
  3. Wensje92

    Wensje92 Fanatiek lid

    8 jan 2021
    1.404
    1.155
    113
    Vrouw
    welke dag van je cyclus zit je?
    Kan dat je gewoon te vroeg heb getest. Droog worden ze altijd iets duidelijker.
    Maar over een dag of 2 zal die ook duidelijker zijn.

    Nog geen ervaring met die testen, maar andere (merk)testen geven ook weleens onduidelijke lijntjes. (Zeker bij te vroeg testen)
     
  4. hazelsky

    hazelsky Lid

    15 jan 2021
    33
    24
    8
    Vrouw
    Boven is na 1 minuut en onder na een half uurtje.
    ik ben sowieso veelste vroeg, haha! Denk nu pas 6 dpo maar dacht gisteren mijn innesteling te hebben gehad (in iedergeval zo voelde het bij mijn andere zwangerschappen wel), dus ik dacht eens testen (veelste vroeg ik weet het :oops:). Vanmiddag nog een predictor gedaan en hier zie ik ook een heel licht streepje (wel zo licht dat ik het niet op de foto krijg). Ik ga maandag weer eens testen.
     
  5. Wensje92

    Wensje92 Fanatiek lid

    8 jan 2021
    1.404
    1.155
    113
    Vrouw
    ik had van het weekend je bericht gemist.
    Maar het is nu maandag...
    Heb je nog getest?

    vind het wel spannend, ook op de predictor een lichte streep. Jammer dat je hem niet op foto kreeg.

    zit je nu 8DPO toch? Dat is natuurlijk nog wel vroeg. Maar wie weet... toch een oploop.
    Zou wel proberen om zoveel mogelijk met hetzelfde merk te testen. En dan na 14dpo eventueel een wat duurdere er tegenaan gooien (als de andere nog steeds streepjes geeft)

    ben heel benieuwd naar je test van vandaag
     
  6. hazelsky

    hazelsky Lid

    15 jan 2021
    33
    24
    8
    Vrouw
    Dit was de test van vandaag, helaas geen predictor meer. Op de kruidvat 2v5 vrijwel niks nog, alleen een lijntje buiten afleestijd dus die beschouw ik als negatief. :( Vandaag inderdaad 8 dpo!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Wensje92

    Wensje92 Fanatiek lid

    8 jan 2021
    1.404
    1.155
    113
    Vrouw
    Was deze foto binnen afleestijd?
    Dan is die wel duidelijker geworden toch?
    Ik zou het nu echt even bij deze testen laten tot en met 14dpo. Als die dan duidelijk genoeg is, pas een kv 2 voor 5 of predictor doen.
    Anders blijf je appels met peren vergelijken, en deze is tot nu toe het duidelijkste toch?

    spannend. Ik hoop dat het goed blijf gaan;)
     

Deel Deze Pagina