Help .... wat is dit nu weer

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moontje b, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje b

moontje b Actief lid

13 jun 2008
    287
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Hier in alle vroegte even een berichtje van mij. Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee.

Ik zit op de 35e dag van mijn cyclus. Normaals heb ik een hele regelmatige cyclus van 28-30 dagen.
    Mijn menstruatie wil niet doorbreken. Afgelopen weekend was ik (zaterdag) ontzettend misselijk ineens. Zondag ook, maar toen had ik 's middags een heel klein beetje bloedverlies.
    Maandag helemaal geen bloedverlief, gisteren (dinsdag) een klein beetje en vanochtend weer niets.
    Ik voel me anders dan anders. Ik heb een opgezette buik waar je U tegen zegt, mijn darmen zijn aan het rommelen, ik ben moe en sta 's ochtends op met een lichte misselijkheid en hoofdpijn.
    Mijn man en ik zitten in de MMM omdat de spermakwaliteit slecht is. Ik kan me dus niet voorstellen dat ik zwanger ben.
    Wie kent dit?????????????????????

Liefs en een fijne dag allemaal

Monique

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Monique,

het is toch altijd mogelijk dat je stiekem toch zwanger bent geworden, dus gooi er eens een test tegenaan zou ik zeggen. Wat de uitkomst ook is, onzekerheid daarom zal je dan waarschijnlijk kunnen weghalen. Het kan altijd een keertje voorkomen dat je je tijdens je cyclus anders voelt dan anders, omdat je hormonen gedurende je leven veranderen en daar kun je je wel eens anders door voelen. Ik kan je dus geen precieze oorzaak geven, maar doe eens een test en anders toch gewoon maar afwachten tot je menstruatie komt.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina