Help! Wat moet ik hiermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirna, 27 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Moeilijk. Isa heeft 's avonds tussen 7 en 11 uur al een hele poos een lastige huilperiode. Na de fles (tegen 7 of 8 uur) is ze nog een poosje op (in de box of op schoot (uurtje of zo). Dan is ze slaperig en wil ze volgens mij slapen. Dat gaat dan een uurtje goed of twee uurtjes en dan blijft ze huilen.
    Wat hebben we geprobeerd:
    * eruit halen (mee naar beneden) en op schoot in slaap laten vallen. daarna weer naar bed
    * op de kamer blijven hangen en wat dingen daar doen (beetje rommelen)
    * in bed laten en speentje in de mond stoppen.
    * laten huilen (niet te lang!!! hooguit 5 min), maar dat stopt niet, en ze huilt zichzelf dan overstuur of klaarwakker en dat vind ik ook zielig.
    Dit gaat dan telkens eventjes goed, totdat de speen eruit is gevallen, dan begint het weer opnieuw.
    We wachten ook wel eens op haar kamertje en halen dan de speen eruit, wanneer ze slaapt. Maar dan wordt ze ook weer wakker.
    Hebben jullie enig idee hoe we dit op kunnen lossen? (Doorbreken)
    Overdag en 's nachts hebben we hier geen last van. Overdag mag ze gerust in de box spelen, maar meestal heeft ze na een half uurtje of drie kwartier hier genoeg van (begint een beetje te huilen) en kan ik haar in bed leggen, dan wil ze slapen.
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Misschien heeft ze last van darmkrampjes.
    Geef haar er iets voor. Je hebt druppels van vsm.
    Wat wij wel eens deden... Haar buikje op je arm leggen
    Dus haar hoofdje in je hand.. Is wel even wennen, maar ze worden er rustig van. Lekker over haar buikje wrijven...

    Je hebt ook speciale druppels voor om het naveltje te smeren.

    Succes!!
     
  3. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    wij geven venkeldruppels van de daro en voeding voor krampjes.Maar als ik het goed gebrijp gaat het om 1 voeding die van 7.00 tot 11 uur
    Misschien is dat wel het huil uurtje wat ze vaak hebben.jasper heeft dat de hele dag tot aan de avond 19.00 uur.Je kan ook de speen erin laten zitten kan ze erop zuigen als ze weer wakker is(valt er toch weer uit) ;)

    succes bianca
     
  4. CarDani

    CarDani Lid

    27 apr 2006
    30
    0
    0
    Ik denk dat ze gewoon in een sprongetje zit. Darmkrampjes lijkt mij niet echt op deze leeftijd.
    Houdt je vast aan rituelen en geef de kleine evt. wat extra warme melk te drinken.
     
  5. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Bedankt voor je advies, maar het onderhand al weer 4 mnd verder en gelukkig allang over ;)
     

Deel Deze Pagina