help weet niet meer hoe ik moet rekenen mijn cyclus

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamasabrina, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hallo dames :(

ik zit even ineen dipje kan iemand me aub helpen

in mei en juni werd ik op de 17de ongie :(

en nu in juli werd ik ineens laat ongie dat was de 19de

nu weet ik niet een vanaf waneer deze maand moet rekenen waneer ik mijn nod zal kregen

heb wel 8/9 flinke steken in me buik/gehad bij deze moest ik gelijk gaan zitten of stoppen met lopen wat sweet brak me uit van de pijn nog noooit eerder gevoeld jah andere steekjes

later die avond flinke spierpijn in me oksel na me borsten toe en

pijn aan me borsten en ook last van me rug maar jah dat kan vanalles zijn he daarna krijgik veel steken links en rechts in me buik en lies dat is echt niet meer leuk vooral savonds in bed ook naar me schaambot toe

tot ik ffe inelkaar moet krimpen van de pijn heb nog steeds zwaar gevoelige borsten en paarse tepels maar waneerrrrrrrrrr kan ik gaan testen volgens mij is me hele cyclus door de war of ik zelf

want had gisteren ook al de chips in de ijskast gelegt :confused: whahahah

kan iemand me helpe met uitrekenen dat ik tenminste weet of ik overtijd ben of me nod kan krijgen ! ik denk ongv deze dagen maar waneer pfffffffffffffffff na bijna 8 maande proberen ben ik de kluts kwijt en zie het somber in :(

ik denk gewoon ongie te worden maar die steken net als ze met een naald een stukje erin grafeerde pfff die maken me ongerust maar jah alle reactie of vragen zijn welcome :) bedankt mamas :D ik denk als ik zit te tiepe ieder moment me nod kan krijge

dus heb ik dadelijk voor niks hele was lijst getiept whahahaha groetjes van een onzekere mama :)

2. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    niemand :( was ook vergeten te vertellen had paar dagen geleden enormen kopijn had en dat hield 2 dagen aan dat was vooral smiddags en

af en toe hartkloppingen maar jah zo te zien weet niemand raad met me whahaha :)

hoop nog wel iemand ;)

3. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    uhm misschien kan je eens op internet zoeken, er zijn wel van die programma's waar je dat precies kunt uitrekenen.. misschien helpt dat.

Gr
    Waith

4. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    hay waith :)

neeh heb ik al geprobeert want als ik mijn cyclus niet weet ken ik het ook niet intikken :)

vandaar whahaah is wel rot en spannend:)

en voor julliie ook hoop voor een positieve test voor jullie morgen xxxjes en groetjes

5. Waith

Waith Lid

17 aug 2008
    58
    0
    0
    ah op die manier ja is inderdaad rot en spannend tegelijk...
    toch heel veel succes en geluk toegewenst!
    en jij ook bedankt :)
    gr
    waith

6. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht
    dankje :) het zelfde ;) groetjes xxx

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

mei tot juni 31 dagen cyclus
    juni tot juli 32 dagen cyclus

Nu zou de 20ste je cyclus van 32 dagen zijn. Dus moet je daar op wachten.

Je moet je eerste dag van je ongie tellen tot je volgende ongie wat weer dag 1 wordt. Zo bereken je je cyclus.

Je ei is volgens mij 10 tot 16 dagen voor je ongesteldheid.

Duim voor je ;)!

8. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    maastricht

bedankt weet nu ongeveer tot waneer ik moet wachte maar wel laat vind ik de 20ste nooit gehad komt namelijk heb 4 jaar een spiraal gehad en 1ste zwangerschap door de pil heen dus weet eigenlijk nooit me cyclus beetje vreemd he

was al blij dat ik in de dagen zit waar normaal ik ongesteld moet zijn in die dagen nu nog langer wachte zeg jij :confused: :) whahahaha zal wel gewoon nod zijn ook al heb ik zoveel aan de hand whahahah ieder geval bedankt voor je lieve reactie ! groetjes

Deel Deze Pagina