help, welke luiertas!!!!???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rollebolle, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    de titel zegt genoeg denk ik:)
    ga jullie gang:)

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.293
    2.528
    113
    gewoon die van de HEMA. Zit alles in ( verschoonmatje, 2 flesse-isoleerdingen) lekker veel vakjes en vooral niet te duur.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hema is het bij mij ook geworden.

Probeer anders ook eens de zoekfunctie, volgens mij zijn er al een boel topics geopend over welke luiertas je het beste kunt aanschaffen :)

4. Pica750

Pica750 Lid

14 apr 2008
    60
    0
    0
    zorg
    Zuid Holland
    Hoi, ik ben gevallen voor de rode LIEF! Luiertas, er zit een matje bij. De papa durft er ook mee te lopen, en ik vind al die andere tassen zo saai en serieus. Succes met beslissen, oja die rode met witte stippen van de Hema vond ik ook leuk, maar die wilde de a.s. Papa niet!

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Hier een hele vrolijke tas van Room Seven, supertas! Heel mooi (vind ik), stevig en degelijk, vakjes voor flessen, extra vakjes aan buiten- en binnenkant, verschoonmatje. Ik heb hem toen voor de helft van de prijs gekocht op www.kleertjes.com, daar hebben ze altijd wel leuke tassen in de uitverkoop (ik heb er ook een van Oilily gekocht daar, ook voor de helft).

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gewoon die bij mijn wagen hoorde genomen. geen idee offie praktisch is, hij kleurt er iig wel precies bij (heb nogal opvallend/niet standaard stofje wagen)

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij zoonlief heb ik ook de luiertas van de hema gekozen

nu zijn we die al lang en breed kwijt... en daarbij vonden we hem toch wel iets "klein"

en nu de 2e op komst is, en wij een duowagen hebben waar die omheen moet passen en dus voor 2 kindjes luiers mee moeten nemen,voor 2 kindjes drinken etc hebben we voor de kees XXL luiertas gekozen,
    geen idee of hij ook echt fijn in gebruik maar hij is wel mooi,
    en hij was nu in de aanbieding van 70 euro voor 40 euro... scheelt toch weer 30 euro :D

8. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik heb die van de kruitvat! super fijn! zit een matje in en fleshouder!

9. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Ik heb er eentje van Kipling. Wel een beetje prijzig maar niet een typische 'mamatas'. Papa wil er ook mee lopen :D

Het is de sweetheart, zie ook op de site van Kipling.

Handig want:
    - opening boven en geen omslag;
    - je kunt hem lang dragen en kort (dus op heup of onder arm/oksel) en past daardoor aan alle kinderwagens;
    - verschoningsmatje;
    - veel vakjes etc. en veel ruimte.

Ik gebruik hem ook wel eens als ik alleen weg ga. Dan haal ik de binneninzet eruit en heb ik een tas van goed formaat.

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Voor de mamas die niet een typische luiertas willen kun je eens kijken op Lepetittom.com ze hebben daar diverse luier tassen met een uiterlijk van een gewone tas. Ik heb daar zelf een luiertas vandaan met een flessen houder, verzorgingsmatje, en tasjes voor kleine spulletjes zoals speentjes, doekjes..Ligt er natuurlijk wel aan wat je wilt uitgeven voor een luiertas.

11. misa

misa Niet meer actief

Je bedoelt: BAGS
    Bij.com kwam ik op een persoonlijk blog van ene franse tom..! hihi!

12. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hier ook iemand die erg blij is met de Kipling luiertas. Een hippe en makkelijk tas (groot, veel vakjes, vakje om een warm fles in te doen, verschoningsmatje). In de regel laat je je handtas vaak thuis. Vind het irritant om met twee tassen te lopen. Dit is een ruime tas die ook prima als gewone tas kan worden gebruikt.

Ik heb er een met een dierenprint.

13. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook die van Lief, de rode. Bevalt heel goed.Lekker ruim en heel vrolijk. We hebben een zwarte kinderwagen, dus daarbij een opvallende tas :)

14. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    misschien een tip houdt marktplaats in de gaten heb een kipling tas gekocht voor zeer weinig en ja zoals al werd gezegd deze tas werkt prima !!

15. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik wil ook voor die van LIEF! gaan. maar volgends mij hebben ze alleen de blauwe en rood. Dus ik moet nog heel wat weekjes wachten voordat ik hem kan kopen...

16. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb deze in olive: Hoepie.nl

Wij vonden het belangrijk dat mijn man er ook mee kan lopen, aangezien we allebei evenveel thuis zijn met de kleine.
    Je kan hem heel handig aan elke kinderwagen bevestigen met een speciaal systeem. Er zit alleen geen warmhoudvakje in.

17. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Welke bedoel je dan, er zit toch geen zoekfunctie in deze site?

18. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de rode gekocht gewoon omdat we die leuker vonden :) We wisten niet of we een jongen of meisje zouden krijgen...ik vind ze alle 2 voor jongens en meisjes kunnen. :)

19. misa

misa Niet meer actief

Jawel. Je kan over de hele site zoeken en ook onder een onderwerp. In de grijze balk (waar ook gebruikersinstellingen in staat) staat het kopje zoeken. Ook onder de aantal pagina's (1-2-3-4- enz) binnen een topic staat het kopje zoeken. Probeer maar eens!

20. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik ga ook voor deze tas! Ben er helemaal weg van!:)

Deel Deze Pagina