Hoi hoi, Eindelijk zijn we uit de naam Moesten op het laast nog wisselen omdat een kennis haar dochter onze eerste keus naam heeft gegeven. Alvast bedankt voor jullie reacties Liefs loulou79
Hoe spreek je het uit? zonder kun je natuurlijk geen schrijfwijze bepalen. Feit is natuurlijk alwel dat je kindje voor eeuwig zijn/haar naam zal moeten gaan spellen, of je dat wilt?
Als je je kindje Jules wil noemen zou ik het ook zo schrijven. De namen in de poll vind ik (zoals ze geschreven staan) niet mooi, ik heb dus ook niet gestemd. Helemaal een 'D' voor de 'J' vind ik echt verschrikkelijk. Dan schrijf je het namelijk fonetisch en dat vind ik geen gezicht.
Hier ben ik het ook mee eens, vind zoals het er nu staat een naam voor een lekker zomerlikeurtje maar niet voor een kindje
Ik vroeg me al steeds af waarom Joolz me zo bekend voorkwam, maar het is dus een merk van kinderwagens. Dus zo zou ik de naam al zeker niet schrijven.
Ik las bij de juli 2009 mama's dat ze inmiddels bevallen is van een meisje genaamd Juulz Gefeliciteerd