Ik heb maandagavond met mijn vriend gevreeen en dat ging iets te hard zeg maar. Heb sinds dien een klein beetje bloed verlies. Het is echt heel erg weinig maar het is er wel. Nu lees ik overal dat het niet erg is maar heb er sinds een half uur wat pijnlijkere krampen bij. Ik moet morgen naar de verloskundige dus als er verder niets erger word dan vraag ik haar om advies. Ben zo bang dat het toch mis gaat.
waarschijnlijk is er gewoon een adertje gesprongen tijdens het vrijen. Dat gebeurt wel vaker en kan geen kwaad. Hou de buikpijn goed in de gaten,hopelijk komt dat doordat je je druk maakt (ik krijg dan ook vaak buikpijn) en anders de vk even bellen om advies te vragen....
Het is echt kramp gevoel zeg maar maar dan onderin Bloedverlies is niet erger geworden in de tussentijd. Zal de verloskundige maar bellen
ja met echte krampen zal ik als ik jou was de vk maar even bellen, misschien kun je een echo krijgen om te kijken of alles goed zit...
Ze zijn maar tot 12 uur te bereiken die mutsen. Heb wel een 09010 nummer maar dat is voor spoed gevallen Wat denken jullie?
Dat had ik dus afgelopen zaterdag.....maar was bandenpijn......had er een paar dagen last van, op een gegeven moment donker roze afscheiding erbij en echt veel pijn onderin....echo gehad; niets aant handje.
Oke heb nadat ik mijn laatste berichtje heb getikt maar meteen gebeld. Kan mij het ook schelen he. Omdat het bloedverlies zo weinig is en dan echt 3 weken met 1 maandverbandje kunnen doen en de krampen niet zo hevig zijn en aanhouden moet ik afwachten. Moet morgen toch naar de verloskundige en vrijdag een echo dus als er geen verandering is in die tussentijd dan is het wachten tot vrijdag.
Ik had de eerste 10-12 weken ook af en toe enorme krampen, ik moest echt gaan liggen, zo erg! Het sloeg af en toe de adem uit mijn longen! Blijkt toch bandenpijn te kunnen zijn, of het veranderen/groeien van je baarmoeder. Kreeg ook als advies: zolang er geen "groot"bloedverlies is kan het geen kwaad. Maar het deed echt enorm zeer! Succes!
Net op mijn werk een stolsel verloren. Als ik de verloskundige te pakken krijg gaat ze de gyn vragen voor een echo
Je kan toch niet door sex een miskraam krijgen lijkt mij? Ik hoop voor je meid dat alles goed is! Sterkte!
Heb een inwendige echo gehad en daar was helemaal niets meer op te zien. Waarschijnlijk is het al eerder fout gegaan. Wel is er bloed afgenomen om te kijken wat de HCG waardes zijn ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
heh meis, wat rot voor je. maar lijkt me toch dat het dan al eerder mis was gegaan, want ik heb altijd begrepen dat je van vrijen geen miskraam kunt krijgen. ik hoop dat je je gauw beter voelt! sterkte...
Vrijen kan wel weeën (of in dit geval krampen) opwekken, maar alleen als het toch al niet goed zat of als je er klaar voor bent om te bevallen. Dus er is echt niets op tegen om ook als je zwanger bent te genieten van een stevige vrijpartij. Voel je vooral niet schuldig, je had dit echt niet kunnen voorkomen. Vroeg of laat was het anders toch wel gebeurd. Sterkte meid... Groetjes, Wendy
Ik denk zelf dat het al eerder is mis gegaan en dat het er nu pas uit is gekomen. Heb ook nog geen groot stolsel verloren en er is helemaal niets te zien op de echo. Ik weet wel dat ik niets had kunnen doen om het tegen te gaan maar vind het erg jammer.