Help!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KeeJBie, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik wil graag een pretecho laten maken en dit was ik ook al een tijdje van plan.

    Ik heb 1 bureau in Apeldoorn gevonden aangezien ik hier vandaan kom.

    Het probleempje is alleen dat ik dan 70 euries kwijt ben om alles erop en erhaan te hebben maar daar komt ook nog een 10 euro bij voor een dvdtje waarop ik dan uitkom met 80 euro plus ik moet nog eens 15 euro betalen voor de avond toeslag.. Dan zit ik dus al op de 95 euro en dat voor een 2d echo.

    Ik moet wel savonds gaan anders kan me mannetje niet mee.. Wat natuurlijk helemaal niets is! Nu kan ik geen andere echobureau in apeldoorn vinden.

    Weet iemand toevallig of dat er hier toch mee echobureaus zitten in Apeldoorn of omgeving?!

    Arnhem zou ook geen probleem zijn of Deventer.. enz waar ze of geen avondtoeslag vragen of dat het wat goedkoper is!

    Alle adviesjes zijn welkom :p
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    In Arnhem zit een vestiging van babyview. Hier kost een 2d echo op dvd 70 euro, volgens mij dus iets goedkoper. Avondtoeslag is 7 euri.

    Voor meer info: www.babyview.nl
     
  3. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik ben zelf in Ochten geweest, bij Jan Koning, en heb een dvd laten maken voor 50 euro. het kan ook voor 40 euro maar dan moet je zelf een videoband meenemen. Jan is zelf verloskundige en kijkt dus ook of alles goed is met de kleine en meld je dit ook. Hoewel je maar zo'n 8 minuten op dvd hebt staan is het welo geweldig. Als je bewegende beelden wilt hebben dan ben je gebonden aan 2D. 3D kan geen bewegende beelden weergeven 4D wel maar die zijn heel schokkerig. Hij adviseerd om pas bij 28 weken 3 of 4D echote laten maken omdat het er rond de 20 weken eng uit ziet volgens hem. Volgens mij berekend hij geen avond toeslag maar dat weet ik niet zeker.

    Succes ermee
     
  4. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Bedankt voor de adviezen

    Van jan Koning heb ik meer gehoord daa rheef tmijn vriend zijn zus de echo ook gemaakt.

    Zij vertelde me ook dat hij verteld of alles okeej gaat enz. Alleen zo jammer dat het in Ochten zit aangezien dat best ff eindje rijden is en ik geen auto heb waarmee ik er ff naartoe ken rijden :(
     

Deel Deze Pagina