HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HJ1977, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Help, mijn lichaam doet raar!
    De eerste twee pilloze cyclussen gingen zoals jullie zien best aardig. Daarna kreeg ik een hele lange cyclus. 30 juni een beetje helder bloed. De dag erna ook. Toen even niks en daarna opeens een grote rode "klodder" in de wc en veel bloed, 3 dagen lang. Daarna was het opeens over. Donderdag zelfs kunnen zwemmen, er kwam niks meer uit. Twee dagen erna opeens wat oud bloed, afgewisseld met een klein beetje helder bloed. Vandaag nog steeds!

    Ik heb vandaag een uitstrijkje laten maken en wilde daarbij vragen aan mijn huisarts wat er aan de hand was. Helaas moest mijn huisarts met de trein mee ofzo (het was echt een afraffelwerkje) en was zo sacherijnig dat ik het niet durfde te vragen. Ik heb wel aan haar benoemd dat ik al bijna twee weken bloed verlies en dat ik onregelmatig ongesteld ben, maar ze zei er heemaal niks over. Jammer hoor.

    Maar goed, herkent 1 van jullie dit?
     
  2. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi,

    Sorry kan niet echt zeggen dat ik ervaring heb. Zit in 1e ronde, maar heb wel onregelmatig bloedverlies ja. Zit nu midden in mijn cuclys en heb net 1.5 bloed verlied gehad, weet helaas ook niet wat het is en wacht mijn NOD 24 juli maar af.

    Ik zou als ik jou was als het aanhoud toch nog maar eens met die arts gaan praten en een beetje op je strepen gaan staan. Doe lekker assertief.

    Hoop voor je dat het snel ophoud natuurlijk.

    Groetjes Bambi
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik vidn dat je wel een rare huisarts hebt dan die moet tog de tijd voor je nemen....
     

Deel Deze Pagina