help

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door prisje22, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hoii:) maandag heb ik een 20 weken echo gehad in het ziekenhuis en daar bleek ook al wat meer vocht in het hoofdje te zitten en dat was 11.3 hij heeft het ongeveer op 12 gehouden is dit heel ernstig heb nu vruchtwater punctie gehad waarvan ik vrijdag de uitslag krijg
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Prisje,

    spannend inderdaad. Ik hoop dat je voorlopig goed nieuws hebt gekregen. Meestal is het toeval dat er wat meer vocht op een bepaalde plek in het hoofd zit. Maar omdat het een klein verhoogde kans geeft op afwijkingen is het nodig om als je het zeker wilt weten extra onderzoek te doen. Als er in de zwangerscahp niets wordt gevonden wat het kan veroorzaken wordt je kindje vaak na de bevalling nog door een kinderarts gecontroleerd.
    Houd in gedachten dat het meestal niets is en het is ook maar mild vergroot.

    Groetjes Brigitte
     
  3. prisje22

    prisje22 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ondertussen idd voor nu nog steeds geen afwijking gevonden wat het zou kunnen veroorzaken.. moet nu wel in het ziekenhuis lopen met de zwangerschap.
     
  4. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Blijft spannend dan, maar fijn dat de controles nog steeds goed zijn! Houd je daar aan vast!

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina