Help..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ano94, 14 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1
    Beste,

    Ik heb een grote stommiteit begaan..
    Ik ben namelijk vreemd gegaan en ben zwanger maar weet dus nie van wie.

    Op 7juni was mijn eerste dag van laatste menstruatie, de nacht van 17-18 heb ik sex gehad mijn vriend, rond 20-21zou ik dan eisprong moeten gehad hebben, 22juni heb ik sex gehad met iemand anders, hebben eerst voorspel gehad (pijpen) dus voorvocht zou al weggeweest zijn, hij is naar eigen zeggen niets in mij klaargekomen (wel op mijn buik). 26juni met condoom.
    Op denk de 28ste juni teste ik al positief 1-2weken met clearblue
    Maandag 3juli 2-3weken.
    Dinsdag 4juli bloedonderzoek gehad waarde was 277 wat overeen komt met 4-5weken.

    Kan jij mij meer duidelijkheid brengen over de vermoedelijke vader??

    Alvast bedankt !
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Dat kan alleen een DNA test. De dag van conceptie is niet te achterhalen met een rekensommetje.

    Dat wordt met de billen bloot... succes!
     
  3. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1
    Maar als ik zwanger zou zijn van 22juni, dan is het toch vroeg om de 28ste te testte? En 3juli testte ik al 2-3weken.
    +de jongen zou niet in mij gekomen zijn?
     
  4. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Als je zelf het antwoord denkt te hebben waarom dan nog hier vragen...?

    Seks (ook als hij niet in je is klaargekomen) kan leiden tot een zwangerschap. De kans is klein maar het is niet onmogelijk. En hoe zeker ben je van die 28e? Je zegt namelijk "ik denk".

    Sorry als ik een beetje bot overkom maar kan gewoon weinig emphatie opbrengen voor vreemdgaan en dan ook nog eens zonder anticonceptie.
     
    Pijnboompitje, Mery, Lisetje en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1
    Vind het zelf ook heel rot van mezelf, schaam me ook enorm. Had nooit gedacht dat dit mij zou overkomen.. maar het is helaas wel gebeurt. Ik denk dat ik de 28ste voor het eerst heb getest maar heb dit niet opgeschreven, zowieso heb ik de 30ste wel getest, maar heb veel testen gehaald omdat ik zeker wou zijn.
    Je begint toch maar hormonen aan te maken enkele dagen na de seks of bevruchting? Zou het gewoon raar vinden als ik dan zo vroeg zou kunnen testen. :(
     
  6. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Inderdaad, heel erg met de billen bloot.

    Over 9 maanden kun je testen...

    Stom stom stom. Maar goed dat weet je zelf ook wel. Sterkte!
     
  7. jupke

    jupke Niet meer actief

    Maar was je dan met je partner aan het proberen zwanger te raken?
    Omdat je geen anticonceptie gebruikt.
     
  8. jupke

    jupke Niet meer actief

    Nee je vriend is het overkomen.

    Jij hebt het gewoon zelf gedaan.
     
    Lightblue, Lenaroos, Micchan en 24 anderen vinden dit leuk.
  9. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    #9 LolaBloem, 15 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2017
    Op verzoek van LolaBloem verwijderd.
     
    Sado vindt dit leuk.
  10. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Tjonge wat een veroordeling weer, terwijl ze zelf ook weet dat ze dom bezig is geweest. Wat zijn we weer hard naar elkaar.

    Ik vrees alleen wel dat jouw vraag niet te beredeneren valt naar één van de twee. En dat met de billen blood de enige oplossing is voor nu. Volgens mij kan je verder in de zwangerschap dna onderzoek doen.
     
    Bloem2310 en Citroentje93 vinden dit leuk.
  11. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ik kan zelf ook aardig slecht tegen dit soort verhalen, maar zal mijn mening verder voor me houden en bij de feiten blijven. Hadden jij en je partner een kinderwens? Aangezien jullie geen AC gebruiken? Maar je zult openheid van zaken moeten geven. Dat je zwanger bent is één, maar heb je al nagedacht over eventuele (ernstige) soa's/ziektes die je opgelopen kan hebben? Dit kan gevaarlijk zijn voor jou, maar ook voor je partner en voor je ongeboren kind!

    Wie de vader is zal een dna test moeten uitwijzen. Sommige mensen testen al heel vroeg positief dus het is niet uitgesloten dat die ander de vader is.

    Zou zsm met de billen bloot gaan. Daar heeft je partner recht op!
     
  12. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Mijn reactie was best fel zie ik. Kan niet goed tegen dit soort situaties.
     
  13. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Je bent alleen zeker van je test van de 30e. Dat is 8 dagen na de seks (en mogelijk eisprong) er zijn hier massa's dames die dan positief testen. Dus met het "zo vroeg" valt het allemaal wel mee.

    En de wekenindicator op de CB is onbetrouwbaar. Daar moet je niet vanuit gaan. Echt meid, helaas maar waar dit kindje kan van allebei zijn en een DNA test is echt het enige wat zekerheid kan geven.
     
  14. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

  15. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1

    Idd
     
  16. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1
    Ik heb eerder een miskraam gehad na 10weken zwangerschap, ik heb het heel moeilijk gehad hiermee. Mijn vriend verstond dit precies niet, deed steeds boos, ik kwam op een moment dat het mij even teveel was. En dan kom je een vriend tegen waarmee het goed klikt, die lief is voor jou, complimentjes heeft,.. heel dom allemaal!! Ik weet het en zeker geen excus.. we spraken gewoon af omdat het een vriend was, eens praten.. en zeker niet voor de seks, maar het gebeurde wel en hadden allebei niets bij. Daarol dat hij ook niet mocht klaarkomen in mij.. ik heb verschillende keren gezegt tegen hem dat we niet mochten, dat ik geen pil pak, ik dit niet kan maken tegenover mijn vriend.. ik zie hem namelijk echt graag en zou hem niet kunnen missen. Dit mocht gwn echt niets gebeurt zijn
     
  17. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.888
    4.387
    113
    De kans op zwanger worden van 'vreemd zaad' is groter dan met 'bekend zaad'. Klinkt een beetje apart maar het is bewezen dat het zo werkt. Er heeft penetratie plaatsgevonden dus de kans bestaat sowieso dat je zwanger bent geworden.
     
  18. Ano94

    Ano94 Lid

    12 jul 2017
    14
    0
    1

    Even aan toevoegen, ik heb binnen de 2uur na onveilig seks de noodpil genomen op 22juni
     
  19. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hmm. Klein detail.

    Daar dat je dat er niet eerder bij vermeldt. Is in dit geval nogal van belang.

    Maar zie nu staan dat je 22 juni onveilig gevreeën hebt. Ontzettend veel spijt. Had nooit mogen gebeuren enz.

    Maar 26 juni heb je wéér sex met hem gehad.
    Met condoom weliswaar, maar dan nog.
     
    Pitahaya vindt dit leuk.
  20. MamaOktober13

    MamaOktober13 Bekend lid

    15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Tsjha inderdaad met de billen bloot en testen na 9 maanden.. Hoe spijtig ook, wie de billen brand moet ook op de blaren zitten. Sterkte ermee ts.
     

Deel Deze Pagina