Help :)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Silverwings, 12 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Beetje achtergrondinformatie...

    Zoon is volgende week 9 maand en altijd al lui geweest in het zelf regelen van de bv. Hij mag gewoon op verzoek drinken maar als ik hem zijn gang laat gaan brengt hij de productie om zeep.

    Op een dip na en een aantal powerkolfsessies na verliep de bv verder gemakkelijk.

    Maar nu.. Hij weigert vaker wel dan niet of neemt 4 slokken en stopt. Ik krijg hem dan ook niet meer aan het borst.
    S avonds krijgt hij een fles gekolfde melk omdat hij dan ook weigerde en de fles drinkt hij slapend wel leeg, prima iig 1 goede voeding.

    Maar ik snap niet waarom het zo gaat? Hoe krijg ik hem wel aan het drinken? Ik heb ook al eens met de lk gebeld en die zegt proberen om vaker aan te leggen, proberen het uit een gewone beker te geven maar hij wil het gewoon niet.

    Ik bied altijd eerst bv aan en een uurtje later ofzo krijgt hij vv. Zelfs geprobeerd om vv niet te geven zodat hij meer drinkt, maar dat maakt ook geen verschil.

    Nu is de ochtendvoeding goed, 11.00 paar slokjes en als ik geluk heb 1 borst, 15.00 zelfde verhaal als 11.00, 19.00 zelfde verhaal als 11.00 en 22.00 een goede voeding..

    Lijkt me vrij weinig, misschien hebben jullie tips?
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.333
    113
    Hier wilde dochter ook nooit op mijn verzoek drinken. Nachtvoedingen en droomvoedingen hoefde ik niet te proberen.
    Met 9 maand zat ze op 4 voedingen. 7:30-12:00-16:30-19:30 ongeveer.
    Met 11 maand verviel die van 16:30 zelfs erbij.
    Maar nu 19 maand drinkt ze nog steeds zonder problemen 2x per dag.
    Vast voedsel of niet maakt geen verschil in hoeveel ze drinkt.

    Als de groei goed gaat zou ik hem vertrouwen en hem volgen.
    Kijk eens hoe het gaat als je iets meer vaste voeding aanbied hoe het gaat.
    Gewoon steeds als je zelf wat eet hem ook wat geven.
     
  3. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Misschien moet ik het inderdaad ook meer loslaten. Het is ook zo onnozel, ben begonnen met we zien het wel en nu wil ik het sowieso een jaar volhouden haha. Alleen hij brengt nu wel mijn productie om zeep! Doordat ik onregelmatig werk is het altijd al wat bij elkaar schrapen geweest, maar nu wordt het helemaal moeilijk..
     
  4. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.333
    113
    Dat is wat lastiger idd. Ik was altijd gewoon thuis dus is het makkelijker volledig op verzoek te voeden.
    Kolven wordt sowieso wel lastiger, je borsten laten zich niet altijd meer foppen door de kolf, en de meeste melk wordt aangemaakt tijdens het drinken. Dus wat je kolft hoeft niet veel te zeggen over je productie. Als hij live maar tevreden is.
    Je kunt ook als je een keer niet genoeg gekolfd hebt een bakje volle (Griekse) yoghurt laten geven. Dat mag voor af en toe prima.
     
  5. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Dat is hij wel gelukkig en in de who curve volgt hij ook goed zijn eigen lijn.. Loslaten.........Loslaten......... Hij vindt ook alles veelte interessant en dat is natuurlijk een fase, maar mijn productie om zeep helpen is geen fase haha!

    Thanks voor het meedenken!
     
  6. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Hier wordt nog wel 6x per dag gedronken maar echt max 5 min. De rest vd wereld is veel interessanter. Gelukkig lijkt productie het korte drinken wel prima aan te kunnen. Pakt hij om 22.00 de voeding niet als je m live geeft half slapend? Dat hielp hier wel toen hij een dagje besloot te borstweigeren.
     
  7. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee dat is boos en gefrustreerd worden. Dan komt daardoor mijn tsr niet en nou ja dan schiet het helemaal niet meer op want dan krijg ik hem er echt niet meer aan.. meneer heeft een flinke eigen wil haha :)
     

Deel Deze Pagina