helpp ... De Philips Avent SCD 520

Discussie in 'De lounge' gestart door nachtvliinder, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Hallo dames,

    Heeft iemand deze thuis staan? en hoe bevalt hij ( of niet ) Ik wil deze namelijk aanschaffen, en waar kan ik beter advies vragen dan op zp pagina?

    Liefs nachtvliinder
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Ja, die heb ik!

    Hij bevalt prima hier. Ik moet hem alleen niet te dicht bij de babyfoon van mijn zoon (ander merk) zetten, want dan kan hij geen signaal vinden. Erg makkelijk dat je er slaapliedjes mee kan afspelen, ik gebruik dit niet voor het slapen, maar meer voor bij het aankleden op de commode. Ook is het heel handig dat hij de temperatuur van het kamertje aangeeft. De batterij gaat echt heel erg lang mee, zo'n 24 uur.

    Wat wil je nog meer weten?
     
  3. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ondervind jij er geen last va? zoals ruis... andere mensen op het kanaal zeg maaar?

    Hoe zijn de functie's op de babyfoon, gaat de batterij snel op? wat is oplaadtijd hahah.. zo was het wel een beetje

    Dank je iedergeval!
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Het is een dect dus sowieso hoor je geen andere mensen op het apparaat. Ik woon in een kinderrijke buurt en met een analoge hoorden we alle kindjes op de buurt behalve onze eigen. Met deze alleen onze eigen kind. Hij stoort en ruist niet tussendoor, is stil als hij geen geluid oppikt.

    Hij gaat zomaar 24 uur mee van de lader af en wij zetten hem een nacht op de lader en dan kan hij er weer tegen.

    Ehm slaapliedjes en temperatuur had ik al wat over gezegd in mijn vorige post. Dat zijn verder ook de balngrijkste functies die erop zitten.

    Er zit ook nog een soundalert functie op. Volgens mij is dat hij waarschuwt als je het geluid uit hebt staan, maar ik weet het niet zeker, wij gebruiken dat niet.

    Ook kun je een minimum en maximumtemperatuur instellen, hij waarschuwt dan als het kouder of warmer wordt.

    Gevoeligheid is in te stellen en ook het geluidsniveau is te regelen.

    Nou, meer kan ik niet bedenken eigenlijk....

    Oh ja, bij Philips is het zo dat als het apparaat binnen 2 jaar stuk gaat je kosteloos een nieuwe mag halen. Moet je wel de bon goed bewaren van de winkel.
     

Deel Deze Pagina