hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een fiets voor een fietszitje. Maar.....ik wil geen moederfiets. Ik vind ze zelf niet zo erg mooi. Maar dan is de vraag....welke fiets dan. Ik wil er eigenlijk niet meer aan uitgeven dan zo'm 400 euro, evt. via marktplaats. Ik woon zelf in de bollenstreek. Welke fiets hebben jullie???
Giant Metro CS 2 2009 - IZIBIKE ik heb deze! Hij heeft iets meer ruimte tussen zadel en stuur dan andere fietsen.. ik pas zelfs met dikke buik nog tussen zadel en fietsstoeltje.. hij bevalt prima mijn vriendin heeft hem ook en haar bevalt ie ook goed!
is dit trouwens dezelfde: Fietsenwinkel.nl, de grootste keuze van Nederland - Giant Metro CS3,giant metro cs3,Giant,fiets,fietsen,3 versnellingen,sportieve stadfietsen,
ik heb een beachcruiser van Nirve wat ik als mama fiets gebruik. mijn buik past er op zich ook nog goed tussen dus ik ben helemaal happy ermee. heb er 479 euro voor betaald
Sparta Amazone.. maar zoals t er nu voor staat blijft ie werkloos staan.. ( zoek mn topic maar op in verzoring en veiligheid..) Mooi stom van mezelf ( maar vind t ook een inzichtfout van de verkoper) dat ik neit getest heb MET een zitje voorop..Dan had die amazone waarschijnlijk NOOIT in de schuur gestaan
Koop geen gazelle! Die hebben namelijk een verkort frama. Ik heb de mijne hierdoor weg gegaan en wel een moederfiets gekocht. Maar ga anders naar de fietsenwinkel, daar kunnen ze je het best adviseren! Succes