hallo ik ben opzoek naar een leuke jongens en meisjes naam het liefst heb ik een naam dat uit de letters van onze namen komt helaas ben ik niet zo creatief en heb er nog geen leuke aparte namen uit kunnen halen, kan iemand mij hierbij helpen..?
julian vond ik zelf ook een leuke naam helaas komt die naam al voor in de familie ... bedankt dat jullie helpen
Elian voor een jongen en Elianne voor een meisje? Ik vind Elian een prachtige naam maar goed... zo heet onze tuinkabouter Onze zoon zijn tweede naam is trouwens Alvin, ook een mooie naam toch?
hallo, ik heb zelf ook weer even zitten puzzelen, en het is inderdaad echt best moeilijk hé om iets te maken van die namen haha, maargoed zoals ik al zei heb ik weer even zitten puzzelen, willen jullie even eerlijk antwoord geven op deze namen, melian.. ik wil niet dat zometeen mijn kind gepest gaat worden met afkortingen als meeltje ( mailtje) dus graag eerlijke mening erover, en voor een meisje heb ik ook even zitten puzzelen en daarmee kwam ik alleen op jolin.. leuke naam maar ik hoor het toch iets veel hier in de buurt en toen ging in nog even verder puzzelen en toen dacht ik opeens aan jannelie wat vinden jullie daarvan voor een meisje, en met nog meer denken goh wat een denken toch weer hé haha jaah het is niet makkelijk. Marin is ook leuk. ik ben er nog lang niet uit hoor en gelukkig heb ik ook nog heel veel weken om er over na te denken haha dus jullie mogen me nog steeds helpen met leuke namen bedankt alvast
Ik vind Marin en Jannelie wel leuk klinken. Heb die namen nog nooit gehoord, Jolin wel. Goed gevonden! Melian vind ik niet goed klinken...klinkt alsof er te hard naar gezocht is.... Snap je wat ik bedoel?
Meid: Annemein Melanie Anneli Annelie Annelien Annelijn Marjorie Nine Eva Jolien Jongen: Joaquin Ilja Evan Olav Menno