NOD 14 januari

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sigietje, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    Hi iedereen,

    ik heb me de afgelopen weken een beetje kalm gehouden op het forum. Alsnog voor iedereen een gelukkig 2006, goede gezondheid en een vruchtbaar jaar!

    dus wat ik wilde schrijven...

    normaal heb ik a.s. 14 jan. mijn NOD, maar vanochtend ging ik naar het toilet en bij het schoonwrijven verscheen lichtroze bloed echt een heel klein beetje... de 2 daaropvolgende keren dat ik naar het toilet ging was het heel licht bruin en ook heel erg weinig en nu is er niets meer! normaal heb ik ook altijd pijnlijke menstruaties en heb ik daarvoor altijd pijn in mijn rug of onderbuik maar dit is de 1ste keer sinds HEEL er lang dat ik het niet heb!
    Dit is de 3de keer na mijn laparscopische ingreep dat ik nu ongi word en misschien is mijn lichaam nog aan het aanpassen, ik weet het niet...maar ben wel al een aantal maanden van de pil af en heb helemaal geen ontpillingsverschijnselen gehad dus dat is niet van toepassing op mij...

    ik weet niet wat het is. Misschien heeft iemand dit wel al eens meegemaakt...?

    Anyways, ik ben al blij dat ik het eventjes neer kan schrijven

    groetjes Sigrid
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Spannend!
    Houd je ons op de hoogte?

    Pim
     
  3. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    Niemand?

    Hier is er verder niets te zien van de duivels maar ik voel me nu wel heel misselijk dus ik veronderstel dat ze nu wel op komst zijn.

    groetjes
    Sigrid
     
  4. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D :D misschien ben je wel zwanger :(: je weet maar nooit :) :) als je nooit last heb van dat soort kwaaltjes en nu wel :(: en misselijk :(: spannend :) er zit maar 1 ding op toch :(: testennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,veel liefs sophietje
     
  5. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    hi sophietje!

    je kan wel gelijk hebben ja :)

    maar ik wacht zeker af tot mijn NOD en das zaterdag!

    maar tot nu toe geen spoor van ongi meer te zien...

    (Den Haag :) leuke stad! ik heb er vorig jaar 7 maanden stage gelopen! 2 dagen per week en 3 dagen per week in het LUMC... was een leuke tijd! -- Sorry dit deed er eventjes niet toe maar was effe een moment van nostalgie :) )

    groetjes Sigrid
     
  6. Niet meer actief

    Geloof me hoor ik heb het vaak meegemaakt, en het is altijd het begin van mijn menstruatie geweest..... ik denk dat je ongi word maar je weet het maar nooit..... :)
     
  7. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik ben het met Lolita eens, ik had eigenlijk vandaag mijn NOD maar kreeg gisteren eerst roze slijm daarna bruin en ben nu ongi!

    Hopen dat bij jou de ongi weg blijft!
     
  8. Niet meer actief

    Ja precies dat heb ik nou ook!
     
  9. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    nou ze hebben mij ook al te pakken gekregen. maar het mooie is dat ik geen buikpijn heb. heb gisteren gesport en heb dus echt mega spierpijn. hahaha had vanochtend roze afscheiding dus op naar de volgende ronde
     
  10. Niet meer actief

    Had ik gisteren ook hoor, eerst bruin toen roze en toen rood!! Hoelang ben jij bezig met zwangeren als ik vragen mag diana1982?
     
  11. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    nou nu bijna een jaar. heb 1 miskraam gehad en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in november. dit is dan weer de 2e ronde als je het zo ziet. maar dat het bij mij roze begint heb ik nog nooit gehad. het begint bij mij altijd met flinke buikpijn en dan gelijk rood. en dan 5 dagen lang
     
  12. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi
    Ik heb zelf ook een laproscopie gehad ( ze hebben toen gelijk de boel hersteld ) en ik had zelf nergens last van .
    Ik denk niet dat je lichaam zoveel nodig heeft om zich aan te passen .
    Wat ik weet van toen ( is al 4 jaar geleden ) is dat je lichaam ongeveer 6 weken nodig heeft om geheel te herstellen ;)
    Dus misschien ben je wel zwanger :)
    Ik hoop het voor je

    Groetjes Joyce
     
  13. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    jeetje wat spannend sigietje. hopelijk zet het niet door en blijf je lekker misselijk. wat klinkt dat he?! maar je weet hoe ik het bedoel. ik moet nog even langer wachten. heb nu een cyclus van 32 dagen denk ik. dus jammer genoeg geen NOD samen met jou zoals vorige maand.

    ik leef met je mee en leuk dat je wat van je hebt laten horen.
     
  14. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    hi iedereen!

    bedankt voor de reacties!

    ik ben wel degelijk ongi geworden vandaag maar ik had zo wel een beetje het idee dat het zo ging worden dus ben ook niet teleurgesteld.

    ach en op den duur word je het ook wel gewoon dat je telkens weer ongi wordt :)

    hey doritootje! jammer dat we ni samen meer NOD'en maar laat ook van je horen hé ;)

    groetjes
    Sigrid
     
  15. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi allemaal ik heb 15jan mijn nod veel succes allemaal groetjes
     
  16. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    jeetje jammer zeg sigietje. je raakt er inderdaad een beetje aan gewend. de eerste keren denk je zo dat je zwanger bent. heb er nu ook niet echt vertrouwen in. maar ja, iedere maand kans. even diep ademhalen, iets leuks doen voor jezelf (voor mij naar dieren in nesten kijken) en dan weer met nieuwe energie verder.

    veel succes gerda en ik zal volgende week wat laten horen.
     
  17. Sigietje

    Sigietje Actief lid

    11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker België
    Hey dorito!

    veel succes voor jou hoor! ik zal eens duimen! Elke maand is er inderdaad een kans om zwanger te zijn!

    Dieren in nesten vind ik ook super hoor :)

    veel succes!
    groetjes Sigrid
     
  18. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    jammer meid op naar je volgende ronde...
    liek...
     

Deel Deze Pagina