Helpt curanol tegen aambei?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Nelois, 26 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelois

    Nelois Lid

    6 feb 2021
    14
    2
    3
    Vrouw
    Begin januari beviel ik van mijn tweede kindje. Tijdens mijn 3e trimster kreeg ik te kampen met een uitwendige aambei. Ik had/heb hier op zich weinig last van (meestal geen jeuk/pijn), maar het stoort me toch... ik deed al een kuur met Daflon tabletten (werkte voor geen meter) en kreeg al een zalf met wat cortisone voorgeschreven (ook zonder resultaat). Nu neusspray aan het proberen, maar voorlopig ook tevergeefs... ik lees veel over curanol zalf en tabletten. Iemand positieve ervaringen mee? Of andere tips? Dankjewel!
     
  2. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.180
    2.374
    113
    Bij hielp curanol ( zalf met de tabletten) goed voor de mega aambei goed.

    Na de ks had ik bijna net zoveel last daarvan als van de wond. Ik kon de eerste dagen amper bewegen waardoor er meer druk op kwam.
    Zo blij met dat spul.
     
    Lilo123 en Nelois vinden dit leuk.
  3. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    9.978
    11.660
    113
    Vrouw
    Ja, curanol hielp hier heel erg goed.
     
    Nelois vindt dit leuk.
  4. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Curanol en doekjes van dr swaab waren hier life savers na de bevalling. Jeetje wat doen aambeien pijn xD
     
    Nelois vindt dit leuk.
  5. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.456
    3.312
    113
    Jahhhh zalf en tabletten.

    Manman na m'n bevalling van zoon 2 had ik meer last van de aambeien dan de hechtingen daar had ik totaal geen last van.
    Zelfs de huisarts gebeld of het ooit nog goed kwam(denk vollop nog hormonen)
    Dacht serieus hier kom ik nooit meer vanaf echt verschrikkelijk.
    Zalf en tabletten genomen en geef het even de tijd ik ben er vanaf gekomen.

    Succes
     
    Nelois vindt dit leuk.
  6. Lottie987

    Lottie987 Bekend lid

    17 mei 2019
    537
    347
    63
    Vrouw
    Ook hier positieve ervaring met zalf en tabletten van curanol. Succes ermee!
     
    Nelois vindt dit leuk.
  7. RLSD

    RLSD Fanatiek lid

    4 jul 2020
    1.575
    1.128
    113
    Vrouw
    Hoelang duurde het bij jullie voordat de Curanol zijn werk begon te doen?
     
    Nelois vindt dit leuk.
  8. Nelois

    Nelois Lid

    6 feb 2021
    14
    2
    3
    Vrouw
    ben ook beniewd! En gebruikte jullie het voor een recente aambei? Want de mijne zit er ondertussen al wel even (van tijdens 3e trim, ben nu 8 weken pp)!
     
  9. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    JA!

    Echt ik wou dat iemand dit op de lijst had gezet met items die je moet kopen als je zwanger bent of bent bevallen. Ik had zo’n erge last van aambeien na de bevalling... dat icm de hechtingen zorgde ervoor dat ik niet eens kon opstaan ‘s nachts.

    2 dagen aan de pillen en de zalf en ik had er geen last meer van. Ik heb de nu ook aan m’n schoonzus gegeven. Die had ook enorme aambeien. Dag 2 en ze had er geen last meer van. Mijn schoonzus gaat ze weer aan een zwangere vriendin en haar zusje cadeau doen :roflmao:
     
    Nelois vindt dit leuk.
  10. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Neusspray helpt ook heel goed.

    En maar dat moet je willen/kunnen ze voor je grote boodschap met vaseline insmeren, er komt dan wat minder druk op te staan.

    Eigen merk vd kruidvat werk bij mij weer beter dan curanol, sperti werkt ook goed. Moet je een beetje mee spelen.

    En de belangrijkste tip als je moet gaan voor de grote boodschap het de tijd gunnen, en echt niet gaan persen omdat je dan zo lekker snel klaar bent.
     

Deel Deze Pagina