Hema bungalowweken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Blondiiieee, 27 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Hey!

    Over 4 dagen start de verkoop weer.
    Nu zitten we te kijken om met onze 2 kids (tzt 2 en half jaar) ook naar één van deze parken te gaan. Welke vinden jullie het leukst? Ook gezien de leeftijd van onze kids.

    Nederland
    Landal Aelderholt
    Landal Coldenhove
    Landal De Lommerbergen
    Landal Heideheuvel
    Landal Heihaas
    Landal Hellendoorse Berg
    Landal Het Vennenbos
    Landal Hoog Vaals
    Landal Miggelenberg
    Landal Orveltermarke
    Landal Rabbit Hill
    Landal Twenhaarsveld
    Landal Landgoed 't Loo
     
  2. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    het Vennenbos!
    Heerlijk park vind ik.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  3. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Weet iemand de actieperiode al?
     
  4. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vennenbos! Staat hier echt op 1.
    Verder vinden wij rabbit hill en lommerbergen ook erg leuk.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  5. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Wij zitten nu op Aelderholt en bevalt ons prima! Indoorspeelparadijs is echt ideaal! Zwembad vinden wij wel erg klein, dus daar zou ik het zeker niet voor doen.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Van dit rijtje alleen coldenhove bezocht. Erg fijn park. Goede supermarkt en restaurant. De binnenspeeltuin vond ik niet voor kleintjes. De buitenspeeltuin niet uitgetest, dochter was 9 maanden en het was koud. Zwembad was simpel maar prima. En je loopt zo het bos in. Het park is wel heuvelachtig.

    Miggelenberg gaan we eind maart heen.

    Rabitt hill hoor ik erg goede verhalen over.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  7. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Hmmm Vennenbos is alleen maar beschikbaar voor midweken.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  8. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

  9. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Waar heb je dat zo snel gevonden?
     
  10. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Oo goed dat je het zegt i was het al vergeten. Maar ik heb net een vette boete in de bus gehad dus weet niet of het wel verstandig is :roflmao: Maar vind het altijd een te goede actie.. twijfel. Dit jaar weet ik eigenlijk ook niet wanneer we het kunnen doen..
     
  11. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Hellendoorn staat ook nog op ons verlanglijstje, lijkt mij leuke huisjes en park en de omgeving hebben wij een jaartje gewoond dus ik wil graag een keertje terug daar.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  12. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik dacht altijd dat t 1 april was... zo staat t ook al in mijn agenda!

    wij willen graag naar t vennebos een midweek. Hopelijk gaat t lukken.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  13. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Rabbit Hill erg leuk!
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  14. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Grrrrr wat jammer zeg
    Vorige x te laat voor Vennenbos
    Nu alleen maar met de midweek
     
  15. Pinkpineapple

    2 feb 2020
    21
    15
    3
    Vrouw
    Vennenbos vind ik qua wat ze hebben echt top! Maar toen ik er afgelopen maand een midweek was viel de schoonmaak van de huisjes mij zo ontzettend tegen. Het was echt vies, daarnaast veel mieren (in januari dus) die over de tafels, het aanrecht en de vloer liepen. Er is wel wat aan gedaan door Landal, maar we zijn er 3 van de 5 dagen teveel mee bezig geweest. Anderhalf jaar geleden ben ik er ook geweest en toen was het veel beter. Daarom wilde ik ook graag nog een keer.

    Rabbit Hill is erg leuk met jonge kinderen! Coldenhove vind ik ook leuk. Ze hebben allebei een leuke binnenspeeltuin. Het zwembad is niet heel groot maar wel leuk.
     
    Wellesnietes vindt dit leuk.
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Dit!

    wij gaan over 2 weken nog naar Landal vanuit de vorige actie.
    Sonnenberg in Duitsland.
     
  17. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dit dus. Wij zijn afgelopen maand ook geweest en idd mieren over de tafel! Ik kon direct zien dat er niet goed gestofzuigd was. Ook waren de sokjes van mijn meiden ook bijna zwart na even gespeeld te hebben. Zo zonde dan.. want het park is fantastisch!
     
  18. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Wij zijn vorig jaar naar orveltermarke geweest en het is niet zo groot maar wij hebben ons prima vermaakt. Ze hebben een Bollo club, dansen met peuters of knutselen.
    Bij mooi weer heb je wel weer water om mee te spelen maar dan moet je ze goed in de gaten houden. Lekker emmertje en schepjes mee. Ze hebben ook een redelijk groot peuterbad.


    Landal aelderholt is super voor wat oudere kinderen vanaf 4/5 wel.
    Ze hebben een indoor speeltuin maar daar is een klein stuk geschikt voor de jonge kindjes. Zelf vond ik het een verschrikking dus wij zijn daar niet geweest.
    De Bollo club is super leuk om te knutselen maar daar zijn ze dan net nog iets te jong voor misschien.

    Het atelier is voor kinderen vanaf 6, onder begeleiding mogen ze jonger ook komen maar daar is het voornamelijk werken met hout. Helemaal fantastisch, zoon is daar uren geweest (5).
    Wij vinden het zwembad juist groot genoeg. Voor jonge kinderen is het peuterbad erg klein.
    Onze knul vond de 60 meter lange glijbaan fantastisch
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.
  19. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.648
    592
    113
    Oké, misschien ben ik een zeur, maar ik vind 199 voor een weekend niet eens meer een superdeal eigenlijk. Schrok er een beetje van dat het weer met 20 euro verhoogd is. Kijk als je een 6 persoonshuisje hebt is het te doen, maar voor kleinere huisjes kun je ook last minute iets in die orde van grootte boeken.
    Wij waren vorige keer ook te laat voor het Vennenbos (daar had ik het dan nog wel voor over gehad) maar een midweek gaat hem hier echt niet worden.
    We gaan aankomend weekend nog naar t Loo met de vorige actie, ben heel benieuwd! Deze slaan we een keertje over.
     
    Blondiiieee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina