Ik ben een digitaal foto-album aan het maken via de Hema-site. Nu heb ik allemaal leuke lettertypes op mijn computer staan die ook in dat softwareprogramma toegankelijk zijn. Weet iemand wat er gebeurt als ik die gebruik? Kan de Hema dat dan ook zo afdrukken? Of maken ze er dan een standaard lettertype van wat meteen de hele opmaak verpest omdat de lettergrootte enzo niet klopt?
Ik gebruik altijd gewoon één van de lettertypes in dat programma en die drukt 'ie gewoon af zoals ze in de preview te zien zijn. Nooit problemen mee gehad.
dat kan gewoon hoor, doe ik ook altijd.Net zoals je gewoon met psp bladzijden kan maken en die kan gebruiken inhet album
Minke, heb jij aparte lettertypes op je pc geïnstalleerd? De lettertypes die ik in het programma krijg aangeboden zijn precies dezelfde als die ik zelf het geïnstalleerd. Allemaal leuke, aparte lettertypes dus, maar als ik die bijvoorbeeld in een document naar m'n werk stuur, krijg ik ze daar niet te zien. Dan worden het standaardlettertypes. Dus daarom mijn twijfel...
Ik gebruik geen psp, dus kan daarin ook geen bladzijden maken... helaas! Is dat moeilijk in psp? Ik heb het een keer geïnstalleerd, maar vond het zó ongelofelijk ingewikkeld eruit zien (en had geen geduld om het te bestuderen), dat ik het weer gedeïnstalleerd heb