Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Er word goed aan je gedacht! Dat is wel heel fijn zeg.
     
  2. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Goeiemorgen dames, hoe is het met iedereen?
    Donderdag heb ik een hele leuke echo gehad, en ondanks mijn af en toe hele duidelijke gevoelens voor een meisje blijkt het toch echt een jongetje te zijn! Heel duidelijk piemeltje gezien haha, ik ben er heel blij mee. Moest even schakelen, vind het ook wel gek nooit roze te kunnen kopen, maar ik vind het rijkdom hoor. 3 mannen in huis, waarvan 2 door mij gemaakt.
    We hebben het gisteren ook aan mijn familie verteld, zij waren ontzettend blij!
    We wachten nu nog even op de nipt, om het bekend te maken aan kennissen en mensen die niet zo dichtbij staan.
    Ik heb de nipt maandag laten prikken, dus hopelijk volgende week de uitslag.
     
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Wat leuk @Nonamenononsense, nog een mannetje er bij!
    Ik heb vrijdag weer een echo en hoop stiekem dat ze dan ook willen spieken. Ik dacht steeds een jongetje maar blijf dromen over een meisje, dus ik weet het niet meer haha.

    Hier gaat verder alles goed. Afgelopen donderdag nog extra naar de vk geweest voor geruststelling, gelukkig een krachtig kloppend hartje gehoord.
     
    conejita vindt dit leuk.
  4. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Spannend die echo vrijdag, ik ga voor je duimen!
    Ik had zelf heel duidelijk gedroomd van een dochter, moest echt even schakelen toen ik het extra onderdeel zag haha
     
    conejita vindt dit leuk.
  5. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Haha, dat snap ik.
    Ik had dat bij mijn dochter. Was zo overtuigd van een jongetje! Moest echt even omschakelen.
     
  6. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Nonamenononsense wat leuk, nog een jongen!
    @Robijn89 ben nu ook wel erg benieuwd naar jouw echo! Fijn dat alles goed gaat.

    Ben even benieuwd naar @Vaianana hoe het met je gaat.

    Ik ga vrijdag een andere gyn bezoeken. Ik voelde me na 't laatste bezoek niet fijn bij de (privé) gyn waar ik zat. Voelde me weer zo niet gezien en gehoord dat ik besloten heb verder te zoeken tot ik me wel echt begrepen voel.
     
  7. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Het is wel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij je gyn, om die reden loop ik nu ook ergens anders.
    Hopelijk heb je bij deze een beter gevoel!
     
    conejita vindt dit leuk.
  8. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Mijn echo was weer helemaal goed ♡.
    Er is niet naar het geslacht gekeken en omdat wij pas 17 decemer (duurt lang!) weer een echo hebben, gaan we toch een geslachtsbepaling inplannen. Vooral om even naar ons kindje te kunnen kijken :).
     
    Nonamenononsense, CaDi en conejita vinden dit leuk.
  9. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Super fijn dat de echo weer helemaal goed was! Kan mij goed voorstellen dat je 17 december te lang vind! Het blijft bijzonder om even in je buik te kunnen spieken.
     
  10. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat fijn weer! Dus vóór de 17e gaan jullie nog een echo laten doen? Waarom keken ze niet eventjes tussen de beentjes dan..? kleine moeite toch, of is het nog te onzeker met 14 weken?

    Hier: Vrijdag gesprek en echo gehad bij andere gyn (aangeraden door een vriendin die ook een kindje verloren heeft). Een fijne en rustige man die zijn tijd nam. Heb een fijner gevoel bij deze man dus blijf bij hem. Hij deed ook niet moeilijk over eventueel inleiden, was veel inlevender dan die vorige privégyn. Daar ga ik dus niet meer naar terug.

    Vraagje: Voor de mama´s die al kinderen hebben.. Gaan jullie nog een keer op zwangerschapscursus?
     
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Ja, 8 december @conejita :)
    Is wel betrouwbaar op dit termijn maar je moet maar net een gyn hebben die mee wil werken, die hadden wij helaas niet ;). Zaterdag weten we het :).

    Fijn dat je een beter gevoel hebt bij deze gyn!

    Ik ga niet meer op cursus, vond het de vorige keer maar suf haha. Dus ik geloof het wel.
     
    conejita vindt dit leuk.
  12. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    We krijgen een jongetje :)
    En volgens mij begin ik hem te voelen, het kriebelt in mijn buik.
     
    Nonamenononsense vindt dit leuk.
  13. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oooh wat leuk, gefeliciteerd! Heerlijk gevoel he.
     
    Robijn89 vindt dit leuk.
  14. Nonamenononsense

    Nonamenononsense Bekend lid

    16 mrt 2018
    820
    234
    43
    Vrouw
    Leuk @Robijn89! En fijn dat alles in orde is :)

    Ik ben sowieso niet op cursus geweest, ik jou daar niet zo van. Wij gaan 22 december weer even spieken, als het dan nog steeds een knul is ga ik lekker shoppen!
     
    conejita en Robijn89 vinden dit leuk.
  15. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Leuk!! Gefeliciteerd. Heerlijk als je hem gaat voelen, wat een geruststelling vond ik dat!
     
  16. Vaianana

    Vaianana Actief lid

    3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Oh ik ben dit topic echt even vergeten, sorry . Hier gaat het goed. We hebben de derde behandeling gehad, maar dat is niks geworden. In verband met een weekendje weg even gestopt en de keer daarop niet begonnen. Even rust aan m’n hoofd en lijf. Waarschijnlijk in jan/feb weer verder met de behandeling. Als ik er zelf niet mee bezig ben dan bezoek ik dit forum ook niet (geen behoefte aan), maar dacht nu even kijken :)

    Fijn om te lezen over goede echo’s hier! En leuk dat veel het geslacht weten zeg :D
     
    conejita vindt dit leuk.
  17. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Verstandig en ik denk heel goed om pauze te nemen, het is toch enorm ingrijpend allemaal, heel slim dat je dan kiest om even rust in de tent te creeeren.

    Hier ook nog alles goed, op wat kleine ongemakken na ( slecht slapen en rugklachten) gaat t eigenlijk heel goed. Komende periode flink wat afspraken staan, verloskundige , gyneacoloog, kraamzorg en ga zo maar door. Ineens lijkt t snel te gaan
     
    conejita vindt dit leuk.
  18. Laxmi

    Laxmi Nieuw lid

    16 dec 2018
    3
    1
    3
    Vrouw
    Hi TigerAngel17 ik kom ook uit Deventer wat erg wat je meemaakt. Hopelijk heb je snel een goede zwangerschap. Heb je al alle onderzoeken gehad?Ik zelf heb 6 miskramen gehad 2 vroege 1 van 7 weken en 1 van 5 weken 3 tussen de 12 en 13 weken en de laatste was met 16.5 week mis gegaan. Ik heb na de 1 ste miskraam wel gezonde dochter gekregen zij is te vroeg geboren met een heel laag geboorte gewicht. Gelukkig gaat alles goed met haar. Ik heb alle onderzoeken gehad heb wel b12 tekort en foliumzuur tekort maar daarvoor slik ik vitamine. Ik ben naar het UMC gegaan en werd daar goed geholpen bij mijn volgende zwangerschap mag ik fragmin spuiten ook als is er geen stollingsprobleem gevonden heeft iemand ervaring met fragmin?
     
  19. Laxmi

    Laxmi Nieuw lid

    16 dec 2018
    3
    1
    3
    Vrouw
    Even een correctie ik leef met jullie allemaal mee met wat jullie meemaken.
     
    conejita vindt dit leuk.
  20. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik spuit fraxiparine, is vergelijkbaar met fragmin.
     

Deel Deze Pagina