herken je dit

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ketura, 27 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ketura

    ketura Lid

    27 jan 2020
    6
    4
    3
    goedenavond .
    2 dec heb ik een curettage ondergaan (met 8 weken)
    na de behandeling 2 dagen light bloed verlies gehad
    daarna was het gwn rustig zo af en toe nog wat bloed verlies maar nooit langer dan paar uurtjes,
    27 tm 30 dec werd ik ongesteld althans dat vermoed ik .( vloeide 3 dagen inplaats van 6 )
    daarna had ik op 1 jan weer wat bloed verlies en dat ook niet langer dan een uurtje .
    heb een zw test gedaan op 3 jan puur om te weten of de heg mn systeem uit was (test was nog light positief)
    een week later nog 2 testen gedaan en zo goed als negatief .
    nu weet ik niet meer war ik me eisprong heb dus heb ik besloten 20 jan te beginnen met ovulatie testen die zijn tot nu toe 7dagen positief echter las ik op internet dat het kan zijn dat ik zwanger ben als de testen positief blijven ik zou volgend de kalender rond 2 febr weer ongesteld moeten worden
    .daarnaast heb ik menstruatie achtige krampen en nu sinds 2 dagen hele gevoelige tepels en was een paar dagen terug beetje misselijk
    heb vandaag gwn met middag urine een zw test gedaan en ik kreeg een heel lichte tweets lijn binnen de afleestijd . is het eigenlijk mogelijk dat ik zwanger ben ?
     
  2. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klinkt alsof je wel zwanger zou kunnen zijn... Spannend!
    Heb je dezelfde testen gebruikt toen je negatief testte en nu?
    Heb je een foto van de testen?
     
  3. ketura

    ketura Lid

    27 jan 2020
    6
    4
    3
    hi ja van clear blu
     
  4. ketura

    ketura Lid

    27 jan 2020
    6
    4
    3
    Bekijk bijlage 640497

    1. fullsizeoutput_c0b.jpeg
     
    margarethd, Joel1981 en Cupcake01 vinden dit leuk.
  5. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Ziet er positief uit
     
    ketura vindt dit leuk.
  6. Emmy30

    Emmy30 Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou over 2 of 3 dagen weer testen. Als je dan oploop ziet, lijkt het me hoopvol. Maar ik ben natuurlijk geen arts :)
     
    ketura vindt dit leuk.
  7. Tantelelle

    10 jul 2012
    87
    23
    8
    NULL
    NULL
    Als je al zeven dagen positieve ovulatietesten hebt en dat zou komen van een nieuwe zwangerschap zou ik verwachten dat je zwangerschapstest nu donkerder zou zijn. Waren de ovulatietesten echt allemaal positief? Dus de teststreep minstens even donker als de controlestreep?
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dit dus.

    Daarbij vind ik de zw test niet positief, maar lijkt dit meer op het grijze groezelige streepje wat vaak verschijnt op deze test wat helaas niet positief betekent.
     

Deel Deze Pagina