hallo dames. misschien een vreemde vraag maar ik wil zo graag! ik heb in mei een miskraam gehad, helaas. nu moets ik wachten op de volgende menstruatie die is in middels geweest. maar nu vraag ik me af of ik zwanger ben. net na de menstratie (een weekje er na) kreeg ik last van een blaasontsteking (nog nooit gehad) waarschijnlijk van het klussen maar oke. na een antibiotica kuur was het over. wel gewoon door geklust (dat kon ook de medicijnen hadden geen invloed op eventuele zwangerschap). sinds afgelopen zondag ben ik begonnen met hooikoorts verschijnselen. (sta er wel om bekend) alleen dan heb ik het nooit zo warm als dat ik het nu heb. heb als alles goed zou zijn de innesteling en alles achter de rug. maar vandaag voelde net wat krampachtige pijntjes in mijn onderbuik. heb nu al 3 dagen achter elkaar het heel warm (37.7 net 38.0). kan het zijn dat ik zwanger ben of haal ik dingen in mij hoofd. kan nog niet testen (kijk maar naar banner). wie heeft hier ervaring mee. groetjes gerda
Ik zou het niet weten. Je lichaam kan je voor de gek houden. Maar ik zou over een paar dagen gewoon testen, dan weet je het zeekr.
op www.zwangerschapstest.nu kun je testen kopen die je al 6 dagen voor je nod dag kunt gebruiken. (de ULTRA) Ik heb ze ook besteld nav een berichtje op het forum (bedankt voor je tip!) Wellicht dat dit voor jou ook iets is? 2 stuks kosten 10.50 Tevens hebben ze "normale" testen, die kun je al 4 dagen voor je nod gebruiken. 9 stuks voor 15 euro. Nog goedkoop ook dus en hetzelfde merk als de testen die op de webwinkel van deze site besteld..... Hoop dat je hier iets aan hebt? x