als sophie iets vast heeft en ze heeft dus beide handen vol en ik wil haar een beker drinken geven, laat ze wat ze al in haar handen heeft gewoon op de grond vallen. ik vind dat behoorlijk irritant, want zo ligt de vloer vol met spullen.
Is dat niet iets wat alle kinderen doen dan? Echt opruimen dat leren toch pas later. Mijn oudste zoon heeft hier ook een handje van. Zijn aandacht hoeft maar even bij iets anders te zijn laat hij het gene wat hij mee bezig is achter. En dan moet het volgende er aan geloven. Sucses Janna
Hier niet, integendeel. Datgene wat ze in dr handen heeft, gaat ze juist eerst op ruimen, goed leggen etc en dan pas pakt ze dr beker aan. Sta ik intussen al 3 minuten met die beker in mn handen haha.
hihi hier ook legt mijn dochtertje het eerst netjes weg of op de grond. Ze laat het nooit zomaar vallen. Laatst was het zelfs zo erg tijdens het wandelen buiten....ze had in één hand een knuffelbeer en ik de andere hand een stok die ze net had opgeraapt. Toen wilde ik haar een koekje geven maar ze had haar handen vol. Toen liep ze terug naar waar ze de stok had opgeraapt om hem terug te leggen (paar meter)....zodat ze weer een vrije hand had
Wat schattig! Alyna laat ook gewoon alles uit d'r handen vallen.8) Als ik haar eraan herinner zegt ze wel 'oh!', geeft de beker terug aan mij en legt het dan op tafel/in de doos. Of ze probeert het te doen met de beker in haar handen.
waarom zet je het dan niet gewoon op tafel? Ik geef haar nooit drinken aan. Wat overigens niet wil zeggen dat het hier geen zooitje is, want speelgoed komt toch wel op de grond te liggen