Hoi Hoi meiden, ik heb stiekem een beetje hoop Willen jullie mee kijken/luisteren en oordelen? eisprong gehad op 6mei, innestelingsdipje gister gehad? Temp vandaag weer gestegen! Gister: - krampjes en soort van spelden prikjes rechts onderin mijn buik en ook een paar in het midden van mijn buik. - misselijk gister vanaf uurtje of 4.... avond eten echt geen trek, eerste hap geprobeerd maar ging echt over mijn nek! Rest van de avond niks meer gegeten. - Vanmorgen rond 6.45 wakker en enorme strakke broek/riem gevoel om mijn onderbuik... dacht dat ik moest plassen ofzo of verkeerd gelegen had. Maar na nu rondgelopen te hebben is het erg nog steeds. - Diaree, wat ik echt NOOIT heb... - En nog steeds beetje misselijk gevoel... Wat denken jullie?? Zou het dan toch raak kunnne zijn? IK heb ook 2 pendels voor mei: adtridDI en Carulli....
Lieve Mandii, Natuurlijk zou het kunnen. Ik ken die kwaaltjes wel. Alleen bij mij kwamen ze pas bij week 6. Maar er zijn geen regels hoor. Iedereen ervaart het anders en de een is wel zwanger en de ander niet. Je lichaam kan je ook flink in de maling nemen. Je zal toch op je test moeten wachten, maar ik duim met je mee!!!! En zwanger worden kan ook jou overkomen
Hey, Hier ook iemand met allerlei verschijnselen * lage rugpijn vanaf afgelopen donderdag * steekjes vooral rechts in onderbuik * rommelende darmen, veel gas * heel moe, maar slecht slapen * blijvend nat gevoel downunder (das nieuw voor mij, normaal alleen wit en heel droog) * zachte borsten, zeer gevoelig aan zijkanten * ontzettend veel plassen * honger als een paard *trekkend gevoel van navel naar beneden, en een zwaar gevoel onder in, als of er een steen op je buik ligt erg spannend dus, heb geen id hoe of wat ga voor je duimen!! Liefs Loekie
Spannend hoor, meiden!!! Ik vond trouwens de testen van Matcare erg goed. Je kan ze voor een prikkie bestellen op het internet. Mandii, hier verder alles goed. Beetje moe en 's avonds geen trek, maar ik mag absoluut niet klagen.