herkent iemand dit

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ketura, 27 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ketura

    ketura Lid

    27 jan 2020
    6
    4
    3
    goedenavond .
    2 dec heb ik een curettage ondergaan (met 8 weken)
    na de behandeling 2 dagen light bloed verlies gehad
    daarna was het gwn rustig zo af en toe nog wat bloed verlies maar nooit langer dan paar uurtjes,
    27 tm 30 dec werd ik ongesteld althans dat vermoed ik .( vloeide 3 dagen inplaats van 6 )
    daarna had ik op 1 jan weer wat bloed verlies en dat ook niet langer dan een uurtje .
    heb een zw test gedaan op 3 jan puur om te weten of de heg mn systeem uit was (test was nog light positief)
    een week later nog 2 testen gedaan en zo goed als negatief .
    nu weet ik niet meer war ik me eisprong heb dus heb ik besloten 20 jan te beginnen met ovulatie testen die zijn tot nu toe 7dagen positief echter las ik op internet dat het kan zijn dat ik zwanger ben als de testen positief blijven ik zou volgend de kalender rond 2 febr weer ongesteld moeten worden
    .daarnaast heb ik menstruatie achtige krampen en nu sinds 2 dagen hele gevoelige tepels en was een paar dagen terug beetje misselijk
    heb vandaag gwn met middag urine een zw test gedaan en ik kreeg een heel lichte tweets lijn binnen de afleestijd . is het eigenlijk mogelijk dat ik zwanger ben ?
     
  2. ketura

    ketura Lid

    27 jan 2020
    6
    4
    3
    fullsizeoutput_c0b.jpeg
     
    margarethd vindt dit leuk.
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.981
    113
    Vrouw
    Heb je na je mk echt duidelijk negatieve zwangerschapstesten gehad? Dus geen twijfel maar echt wit? Zou nu kijken of je testen oplopen. Als ze oplopen ben je wsch idd opnieuw zwanger.
     
    margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina