Hero comfort te dik?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Linnidee, 26 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Hoi dames! Omdat mijn meisje last heeft van spugen wilde ik Hero comfort proberen ipv de normale voeding. Ik gebruik te dr Brown fles maat 1 maar daar gaat het niet doorheen. Ook klont de voeding heel erg. Iemand ervaringen/tips?
     
  2. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.988
    2.471
    113
    Vrouw
    NB
    Ja hangt een beetje vanaf hoe groot de fles is die je geeft maar ik deed 70cc gekookt water in een fles daar 6 schepjes bij. Goed door roeren met een vork en daarna vullen met koud water tot 200cc. Er blijft altijd wel wat achter in de fles. Ik ben maat 2 gaan gebruiken omdat het met maat 1 er niet goed doorheen gaat inderdaad .
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  3. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Idd roeren met n vork en ik gebruikte de 3standenspeen van difrax op dr brown fles.
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  4. ManonBB

    ManonBB Actief lid

    27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    In Hero Comfort zit johannesbroodpitmeel, daar wordt de voeding wat dikker van en dat wil inderdaad niet goed door de nr 1 speen van dr. Brown.
    Maatje groter proberen zal vast helpen.

    Het klonteren is een bekend probleem met jbpm...

    Als ze trouwens alleen maar last van spugen heeft en verder de comfort voeding eigenlijk niet nodig heeft kan je ook zelf jbpm toevoegen aan de standaard voeding. Dat is goedkoper en je kan dan zelf op zoek naar de ideale hoeveelheid jbpm voor jouw kindje, bij comfortvoeding zit je vast aan hun verhouding melk-jbpm, terwijl dat voor jouw kindje misschien teveel of te weinig kan zijn.
     

Deel Deze Pagina