Herstellen van een knip

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Liesje76, 11 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

2 weken geleden ben ik bevallen van een supermooie dochter. Zij is geboren met een knip en vacuum.

Nou heeft de vk zaterdag een week geleden de knoopjes van de hechtingen eruit gehaald.
    Nou week de knip aan het eind nog een klein beetje maar de vk zei dat het vanzelf aan elkaar zou groeien, maar nou ruim een week later wijkt de wond nog en is ook nog gevoelig.

Is dit normaal of moet ik toch nog even contact opnemen met de vk?

2. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo,

ruim 2 maanden na mijn bevalling kwam er bij mij nog een hechting uit waardoor de wond een klein stukje open kwam te staan maar nu is het helemaal netjes geheeld

groetjes miranda

3. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Bij mij sprong de knip geheel open na een week, toen de uitwendige hechtingen oplosten.
    Het groeit inderdaad vanzelf aan elkaar. Wat kan helpen is 2x per dag heel sterke kamillethee zetten (5 theezakjes) in een ondersteek/po/badje en daar dan een kwartiertje in gaan zitten.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    geneest de wond daar sneller door?

5. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Tja ik kan het niet vergelijken natuurlijk - maar dat is wat de vk mij aanraadde en de wond is toen bij mij wel vlot dicht gegroeid.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zouden ze niet opnieuw hechten?

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Zijn meer onderwerpen hier over, maar als ik jou was en ik zou er niet gerust op zijn zou ik idd even de vk bellen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust, toch?

Bij mij heeft calendulazalf goed geholpen maar was ook netjes gehecht. Maar ja, liever effe dubbelchecken nu dan dat je er over een weekje of wat achterkomt dat het idd niet goed is toch?

8. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Ja, gewoon even bellen natuurlijk, evt. huisarts of gynacoloog als de vk er naar jouw idee wat te luchtig over doet!
    (Ik had er eerst ook 1 die zei dat die knip helemaaaal niet aan het wijken was hoor, nee dat leek maar zo :()

Deel Deze Pagina