Herziening van termijnecho?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door geneeke, 11 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hi dames

    Ik zit al een tijdje met een brandende vraag.. kan de termijnecho herzien worden oid?

    punt is dat ik bij de termijnecho weer een week ben terug gezet (bij eerste echo met 7wk ook al) wat dus eigenlijk onmogelijk is, ook volgens de vk. Ze zei dat ze het in de gaten gaan houden, en als er bij de 20wk echo toch een langere duur gemeten wordt de hier iets mee moeten gaan doen?

    Nu vraag ik mij af wat ze hier nog mee kunnen, aangezien de termijn van de termijn echo allang verstreken is en deze niet overnieuw gedaan kan worden?

    Heb tussen de eerste echo en de termijn echo 8 andere echo’s gehad en deze kwamen allemaal overeen. Tot de termijn echo ineens een week minder ver zei?
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Krijg je tot 20wkn geen echos meer? Zou het zelf wel geruststellend vinden om bijv met 16wkn ofzo dan nog eens te gaan en dan kunnen ze hoofd, buik en been opmeten. Met de 20wkn doen ze dat ook en met deze info van jou lijkt me dat ze dan wellicht de uitgerekende datum weer aan kunnen passen. Vraag het even na bij je vk.
     
  3. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik heb morgenvroeg weer afspraak bij de vk dus dan ga ik dit zeker aankaarten! Zou ik wel een heel fijn gevoel vinden..

    afgelopen maandag de geslachtsbepaling gehad, deze mevrouw heeft ook poging gedaan om op te meten. Wel alleen het hoofdje omdat ze zelf heel erg gebogen lag, maar hier kwam ook bijna een week verdere termijn uit als nu vastgesteld.
     

Deel Deze Pagina