Als ik fluffies Google kom ik dit tegen: https://www.top1toys.nl/fluffie-stuffiez-small-plush-assorti-594-2530?&utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=feed_clicks&utm_content=surfaces_across_google&gad_source=1&gad_campaignid=18003436307&gbraid=0AAAAADjOfpA82H0YIyZZDLXD4XGZEFwU1&gclid=Cj0KCQiAq7HIBhDoARIsAOATDxBr9mTuV4nSaOfCiYZGd5h8wUzlm0qOB5dqyQ74Kj9vJeeu67-eO_AaAsrwEALw_wcB Maar ik zou idd via de juf om even navragen wat er precies bedoeld wordt.
Als ik zoek kom ik alleen die knuffels tegen waar je de bovenste laag erac trekt en er nieuwe kleuren tevoorschijn komen. Maar dan zit je snel aam de 10 euro. Wat is het budget?
Het zijn inderdaad deze knuffels. Budget is (ongeveer) €5. Dus het worden de andere cadeautjes van zijn lijstje.
Nog wel dingen op staan die verkrijgbaar zijn? Wij kregen elke keer een lijstje met dingen die ooit in waren of net uit het assortiment
Na mijn scheiding in april heb ik nu dan eindelijk een woning toegewezen gekregen. Binnenkort de sleutel. Maar nu, het is een nieuwbouw woning en ik word de eerste bewoner. Voor het sauzen van de muren, moet dit eerst voorbehandeld worden met voorstrijk of iets dergelijks of kun je het er zo op kwakken? Ik heb daar nog geen ervaring mee, onze voorgaande woningen hadden beiden renovliesbehang als ondergrond dus dat was nooit moeilijk.
Wat fijn, gefeliciteerd! Idd echt even goed voorbehandelen met voorstrijk. Dat scheelt je een hele boel aan verf.
Als ik museumjaarkaarten koop, welke data komt erop dan? De aankoopdatum, verwachte leveringsdatum, eigen gekozen datum? Ik zit er aan te denken om ze voor sinterklaas te kopen maar als ik ze nu bestel en dan 4 weken niet "kan" gebruiken is dat ook zonde. Maar met te laat bestellen weer risico op te laat geleverd...
Volgens mij kan je ze ook als cadeau voor iemand anders kopen. Dan moet diegene het online activeren en dan pas gaat de datum lopen. Even uit mijn hoofd van iets van begin vorig jaar.
Volgens mij ook - maar als het voor je eigen gezin is zou ik zelf waardenbonnen maken zeg maar... Zelf bepalen wanneer je begint De ontvanger heeft 24 maanden om de cadeaukaart te verzilveren en kiest dus zelf wanneer het museum-avontuur begint.
Kan natuurlijk ook nog. Mijn tip is dan meer voor het geval het er niet van komt om dat te maken. Wat ik me met alle drukte kan voorstellen rond de feestdagen.
De eerste kerstbomen al gespot. Wanneer gaan jullie de kerstboom opzetten? Wij normaal het weekend na Sinterklaas maar kan zo zijn dat we daar vanaf stappen en eerder doen. Zoon is 11 en is altijd meer van de kerstboom geweest
ik moet er echt niet aan denken om nu al een kerstboom te zetten. wij halen de boom uit onze tuin en dat is dan ook wel erg lang. ik vind t super leuk om 6 december de boom en kerst deco neer te zetten en ook super leuk om alles 1 januari weer weg te halen haha
Die van mij staat al sinds half Oktober. En dan was ik dit jaar nog laat, normaal zet ik 'm begin Oktober. Dit jaar wel een kleinere ivm de box. Die van 2.40m ging nu niet.
Ik zag er van de week tijdens het wandelen ook al veel staan. Ook de buitenverlichting al, erg gezellig! Wij gaan de boom volgend weekend opzetten denk ik. Vorig jaar geen boom gedaan ivm de pup, nu gaan we er extra lang van genieten! Heb een boom vol ornamenten dus echt een feestje om op te hangen!