hahha, nee joh is juist fijn zo’n grote portemonnee! Voor pasjes zou je er eventueel nog een losse pasjes houder in kunnen doen en je kan meteen je telefoon en sleutels kwijt
Ik kan niet op de naam komen van een Vlaamse serie op Netflix. Het gaat over een agent die erachter komt dat er bij een bank 100 kluizen zijn leeggehaald van belangrijke mensen van de overheid/regering/etc. De agent wordt op non actief gezet en er gaat een hele beerput open. Weet iemand welke serie ik bedoel? @Neuzeke misschien?
Ja! Wat fijn dat je het weet. We zijn nu in een huisje en kijken op hun (eigenaren) Netflix. Thuis staat hij gewoon in onze lijst. Had geen zin om zelf te zoeken.
Is er iemand lid van Best secret en die een code (over) heeft? Probeerde gister te registreren omdat ik leuke schoentjes zag op insta voorbij komen, maar zonder code van een lid kan je blijkbaar niet een account aanmaken
Als je nou een groot bedrag erft, kun je dat dan zo regelen dat het alleen naar je kinderen gaat en niet naar je vrouw? Een vriend van mij zal later erven, maar zijn huidige vrouw heeft al 2 kinderen uit haar vorige huwelijk. Als hij overlijdt mét erfenis en hij laat het haar na, dan gaat dat geld na haar overlijden toch naar haar 4 kinderen? Ze hebben er samen namelijk ook 2. Kwam ik op nav het erfenis Topic hier.
Uit mijn hoofd ligt het eraan hoe je getrouwd bent, anders hoe het testament is opgesteld. Bij huwelijkse voorwaarden kan je voor koude uitsluiting (dacht dat het zo heette?) kiezen. Dan gaat de erfenis naar de eigen kinderen, niet naar de partner. Overigens zou je dan op de een of andere manier moeten regelen, dat bij overlijden van een minderjarig kind, het dan niet op die manier weer terugkomt bij de partner. Anders via testament opstellen. Maar die details weet ik ook niet precies. Wellicht even gesprek met een notaris? Die kunnen dan vaak wel goed advies geven in die situatie.
Naar mijn weten kun je daar een en ander in afspreken. Mijn vader is op mijn 18e opnieuw getrouwd en naar mijn weten erf ik niet van haar en zij niet veel van mijn vader. Ze hebben allebei hun eigen vermogen opgebouwd en toen ze trouwden had mijn vader nog allerlei alimentatie kosten en dergelijke. Dat is allemaal geregeld via huwelijkse voorwaarden en testament.
Ik heb altijd de 'gewone' oftewel wat ze zware kwaliteit noemen, daar ben ik tevreden over. Als ze dikker zouden zijn, kan ik er minder kwijt in mijn badkamerkastjes, dus dat wil ik niet. Deze zijn, wat mij betreft, echt prima en ik vind het niet nodig om de duurdere versie te kopen.
Is er een website waar je kan nagaan welke helikopters er boven je vliegen? Ik kan het wel vinden voor vliegtuigen, maar wij hebben best vaak een helikopter op lage afstand boven de wijk. De traumaheli herken ik wel en vind ik geen issue, politiehelikopter kan ik ook nog snappen, maar ik heb vandaag weer een helikopter gehad die een paar keer over kwam en die in ieder geval niet duidelijk een politiehelikopter was. En het wordt best irritant inmiddels.
Wat zijn fijne haarclipjes voor volwassenen met heeeeeel dun haar? Ik heb een pluk haar die steeds in m’n gezicht zit, rest is kort dus kan niet in een staart. Ik begin volgende week met een nieuwe baan en wil dat haar uit mijn gezicht (werk met voedsel) Heb nu een clipje van mijn dochter er in maar het zakt uit (en is roze met glitters ) Heb ook schuifspeldjes geprobeerd maar die zakken ook uit. Ik heb echt rot haar
Het zijn zeker geen defensie helikopters, die hebben we ook vaker, maar die zijn herkenbaar. Ik vind het heel lastig om hieruit te herleiden welke helikopter dan boven ons vloog. Ik kan zien vanuit waar ze zijn vertrokken, maar dan weet ik niet of die bij ons boven hing. Daar staan geen gegevens bij. Van vliegtuigen kan ik precies zien welke weg ze hebben afgelegd, dat zou ik ook hierbij graag willen.
Geen idee of er een site bestaat. Ik weet wel dat als het een blauwe grote is dat die war te scans maakt van huizen. Om zo illegale praktijken kunnen waarnemen vaak om de zoveel maanden.
Ik vond het geen grote, maar het zal dat wel weer zijn. Ik word er eigenlijk wel moe van, ik weet dat ik in een buurt woon die niet al te best bekend staat, maar ik word er eigenlijk heel moe van dat we minimaal eens per maand zo'n ding gedurende minimaal een half uur boven de buurt hebben. Je hoort het dan bijna constant en ook erg hard. Ben benieuwd welk excuus ze in de zomer hebben.